به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۳۸
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۱۲۴۰۸۸

می‌خواستیم پلاسکو را ایمن کنیم اما...!

گروه جامعه: معاون سابق سابق آتش نشانی گفت: می‌خواستیم ”پلاسکو” را ایمن کنیم، نماینده بنیاد مستضعفان با بلندگو به کسبه می گفت همکاری نکنید!
محمد بیات، افزود: درباره ساختمان پلاسکو موارد متعددی از تذکر را داشتیم که به شورای این ساختمان و مالک اعلام می‌شد. در موارد مختلفی الزامات ایمنی را با کسبه مطرح می‌کردیم و از آنها می‌خواستیم با همکاری خود بسیاری از نکات ایمنی را محقق کنند و آنها هم همراهی می‌کردند؛ اما در جریان یکی از این برنامه‌های القائی که با کسبه داشتیم، مأموران ما یک روز آمدند و گفتند کسبه دیگر همکاری نمی‌کنند. گویا نماینده مالک که بنیاد مستضعفان است، با بلندگو وسط ساختمان ایستاده بود و با لحنی جدی از کسبه پلاسکو خواسته بود با آتش‌نشانی همکاری نکنند.

وی ادامه داد: پس از آن، ما چند بار دیگر تلاش کردیم؛ اما وقتی همکاری نمی‌شد، ما هم نتوانستیم ورودی جدی کنیم و بیشتر از این از دستمان برنمی‌آمد.  نمی‌توان مسائل ایمنی در پاساژهای مهم را با تنش، درگیری و زور اجرائی کرد. عموم این اقدامات هزینه‌های زیادی دارد و یک‌شبه هم اجرائی نمی‌شود. درعین‌حال باید مالک و کسبه را با خود همراه کنید؛ درغیر‌این‌صورت ماجرای علاءالدین تکرار می‌شود.

مانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۰۳ ۱۶:۴۱
بخش مهمی از خسارات را باید بنیاد پرداخت کند . (347581)
دارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۰۳ ۱۷:۴۰
هیچ بار کجی به منزل نرسیده . تا وقتی بعضی نهادها خود را برتر از قانون بدانند ؛ در به همین پاشنه می چرخد .
فکر نمی کنم هیچ جای دنیا به اندازه ی ما چنین حوادثی داشته باشد !!!
چنین افراد بلندگو به دستی باید در برابر خون بیگناهان پاسخگو باشند .
فعلا که همه توجیه می کنند و.... (347584)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۰۳ ۱۸:۳۹
اگر دست مالک اولیه بود به احنمال زیاد دلش می سوخت و پیش گیری مینمود اما با مصادره مال عملا بی صاحب و ول شد و آخرش هم این شد بهتر است اگر مچلس قادر است بر روی اموال مصادره شده نظارت بیشتری اعمال نماید . (347588)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۰۳ ۲۱:۳۲
صدا سیما باز طیق معمول پرید به اقای صادقی و در حال ماست مالی کار شهرداری الانم هیچ اشاره ای به مالک پلاسکو نمیکنه (347590)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۰۳ ۲۳:۲۹
انقلاب ما انقلاب پابرهنگان بود و ظاهرا فلسفه تاسیس بنیاد مستضعفان بر این مبنا بود که از ضعفا و فقرا حمایت شود.اما اکنون در حالی که اکثریت مردم زیر خط فقر زندگی می کنند عده ای با چنین نام هایی روز به روز فربه تر می شوند و کسی هم در این زمینه پاسخگو نیست.آخه کسی نیست بگوید مالکیت پلاسکو کجا،بنیاد مستضعفان کجا؟متاسفانه عملکرد چنین نهادهایی این تداعی را بوجود می آورد که پشت پرده برخی از عناوین موجه جنگ زر و زرگری نهفته است. (347594)
رضا .ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۰۴ ۰۲:۱۷
در اینجور پاساژهای تجاری فروش مغازه ،تغییر شغل ودکوراسیون با اجازه و رضایت صاحب ملک میباشد بنابراین مقصر اصلی صاحب ملک و شهرداری میباشند که فقط بدنبال کسب درآمد بودند بدون اینکه برای ایمنی ساختمان هزینه کنند . (347596)