به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۱۲۴۰۹۲

لغو 5 پرواز در مشهد به علت کاهش دید

گروه جامعه: پنج پرواز ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، یکشنبه شب به علت کاهش دید پروازی و مه غلیظ بر فراز این شهر لغو شد.
لغو 5 پرواز در مشهد به علت کاهش دید
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرواز اصفهان - مشهد به شماره 6204 متعلق به شرکت هواپیمایی تابان که قرار بود ساعت 22:15 دقیقه در فرودگاه شهید هاشمی نژاد به زمین بنشیند به دلیل کاهش دید، ناچار به بازگشت به اصفهان شد.حسن جعفری گفت: همچنین چهار پرواز ورودی و خروجی از سوی دیگر شرکت های هواپیمایی لغو شد که 2 پرواز ورودی و دو مورد دیگر خروجی از مشهد بود.

وی عنوان کرد: پرواز شرکت هواپیمایی قشم ایر به شماره 1206 که امشب باید وارد مشهد می شد از سوی این شرکت باطل اعلام شد و به تبع آن همین پرواز به شماره 1203 که قرار بود مسافران را از مشهد به تهران منتقل کند در ساعت 21:50 لغو شد.وی ادامه داد: همچنین 2 پرواز ورودی و خروجی شرکت هواپیمایی آتا هم درپی شرایط جوی نامساعد فرودگاه مشهد به شماره 5211 از تهران به مشهد هم در ساعت 22 باطل شد و پرواز خروجی شماره 5212 همین پرواز به تهران نیز امشب لغو شد.

وی گفت: از حدود نیمه شب شرایط جوی مساعد شد و دید پروازی بهبود یافت که نخستین پرواز در ساعت 23:35 دقیقه، متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان، از مشهد به مقصد آبادان پرواز کرد.
فرودگاه مشهد بعد از مهرآباد، دومین فرودگاه پرتردد کشور است که به طور متوسط در شرایط عادی روزانه 180 پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می شود که این رقم در ایام اوج سفر به 250 تا 260 پرواز افزایش می یابد.