به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۱۲۴۸۸۳

پله: نیمار به مراتب از رونالدو بهتر است!

گروه ورزشي: بهترین بازیکن قرن فوتبال جهان معتقد است نیمار فقط باید مهارت سرزنی‌اش را بالا ببرد تا کاملا از رونالدو برتر باشد.
کریستیانو رونالدو چهار بار برنده طلای فوتبال جهان شده است، به همراه لیونل مسی مدت‌هاست که فوتبال را به تسخیر خود در آوردند و جوایز فردی زیادی را کسب کردند. رقابت این دو در قالب دو تیم رئال‌ مادرید و بارسلونا باعث شده است خیلی‌ها مدام به مقایسه این دو بپردازند. در این بین از نیمار به عنوان وارث رونالدو  و مسی یاد می‌شود.پله که هم‌وطن نیمار است و به اعتقاد برخی پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیاست، به صحبت در مورد نیمار ۲۴ ساله پرداخت و گفت: به نظرم تنها مشکلی که نیمار دارد، سرزنی است. رونالدو بهتر از او نیست. از نظر تکنیکی نیمار خیلی بهتر از رونالدو است ولی رونالدو سرزن قهاری است و به خوبی از این ویژگی خود استفاده می‌کند.  شما نمی بینید نیمار زیاد با سر گلزنی کند، در حالی که رونالد در روی توپ‌های هوایی بسیار مسلط است.
 
نیمار این فصل با دوران اوج خود فاصله داشته و نتوانسته است در ترکیب بارسلونا درخشش فصل قبل خود را داشته باشد. نیمار در ۱۶ بازی خود به همراه بارسلونا در این فصل توانسته پنج گل را به ثمر برساند و ۶ پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کند. او از زمانی که به بارسلونا پیوسته، در ۱۶۷ بازی همراه این تیم موفق شده است ۹۴ گل به ثمر برساند و ۶۹ پاس گل نیز داده است.تیم ملی فوتبال برزیل از سال ۲۰۱۰ در تورنمت‌های ملی با مشکل روبرو بوده است ولی اینبار در انتخابی جام جهانی روسیه در صدر جدول قرار گرفته است و شانس بالایی برای صعود به این رقابت ها به عنوان تیم نخست منطقه دارد.
 
پله که در سه جام جهانی فوتبال با برزیل عنوان قهرمانی را کسب کرده است، در ادامه اظهار کرد: برزیل همیشه بازیکنان بزرگی داشته است ولی یک مشکل مشترک در طول این سال‌ها داشته است و نتوانسته خود را به عنوان یک «تیم» مطرح کند. از کار تیته (سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل) در تیم ملی خیلی لذت می‌برم. او فوق العاده کار کرده است. جام جهانی گذشته برای فوتبال برزیل یک فاجعه بود اما تیته در حال بازگرداندن برزیل به مسیر خوب است. او در مسیر درستی تیم ملی برزیل را هدایت می‌کند.دیگو مارادونا بعضی مواقع در رسانه ها به انتقاد از برزیلی‌ها و حتی لیونل مسی می‌پردازد. پله در همین رابطه گفت: مارادونا آدم خوبی است ولی وقتی می‌خواهد مصاحبه کند، نمی‌دانم چه اتفاقی برایش می‌افتد.