به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۱۲۵۰۰۱

کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال شد

گروه ورزشی: هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در نشست امروز خود رای به سپردن سکان هدایت تیم ملی والیبال به ایگور کولاکوویچ را داد.
کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال شد
به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نشست هیئت رئیسه فدراسیون والیبال برای برنامه‌های دو گزینه هدایت تیم ملی والیبال (استویچف و کولاکوویچ) عصر امروز یکشنبه ١٧ بهمن ماه در دفتر دکتر داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال برگزار شد. محمدرضا داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال در این نشست گزارشی در خصوص روند مذاکره با کاندیدای سرمربیگری تیم ملی ایران ارائه کرد و از نهایی شدن مذاکرات و حضور رادوستین استویچف و ایگور کولاکوویچ دو مربی برتر والیبال جهان در تهران ارائه کرد و شرایط و برنامه‌های هر دو مربی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران را تشریح کرد.

سپس هر یک از اعضای هیات رئیسه نظرات خود را درباره برنامه‌ها و شرایط هر دو گزینه با اهداف چهار ساله والیبال ایران بیان کردند و در نهایت هیئت رئیسه ایگور کولاکوویچ را برای سپردن سکان هدایت تیم ملی والیبال ایران انتخاب کرد. بر اساس مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون والیبال، این مربی برای چهار سال به صورت دو دوره دوساله تا پایان المپیک 2020 هدایت مردان والیبال ایران را به عهده می‌گیرد که در صورت رضایت از عملکرد وی در دو سال اول، پروسه همکاری دو سال دیگر تمدید می‌شود.

احمد ضیایی، محمود افشاردوست، علی اصغر مونسان، امیر خوش خبر، مهدی اسلامی، عبدالله جلایر، محمود چایچی، مسعود صالحیه، امیدوار حاتمی، سعید درخشنده، منوچهر پورحسن، محمود نوری، نادر شوندی، علی فرخی، زهره میرسپاسی، احسان فرید، مرتضی افجه‌ای و حمید احمدی‌نیا اعضای هیئت رئیسه فدراسیون والیبال بودند که در نشست امروز به ریاست محمدرضا داورزنی شرکت کردند.