به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۹
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۱۲۵۲۴۹

ژاوی:درتمام دوران بازیگری چنین جوی ندیدم

گروه ورزشی: بازیکن مشهور و اسپانیایی تیم فوتبال السد قطر، مطالب مطرح شده از قول وی علیه تماشاگران ایران و هواداران استقلال، در یکی از سایت‌های اماراتی را رد کرد و گفت: شخصیت من نیست که چنین صحبت‌هایی را بیان کنم.
به گزارش ایلنا، سایت «ارم نیوز» امارات در پایان بازی استقلال ایران و السد قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، نوشت: ژاوی بازیکن تیم السد تماشاگران ایرانی را بی‌فرهنگ توصیف کرده و گفته است از شعارهایی که در جریان بازی استقلال با السد از سوی بعضی از تماشاگران داده شده، خوشحال نبوده و از هواداران استقلال و فوتبال ایران ناراحت است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال بارسلونا و تیم ملی اسپانیا که درحال حاضر در تیم السد قطر توپ می‌زند، اعلام کرد علیه تماشاگران ایران و هواداران استقلال صحبتی را مطرح نکرده است. ژاوی در جریان تمرین شب گذشته تیم السد، در مورد این صحبت‌ها به مرتضی پورعلی‌گنجی هم‌بازی ایرانی خود، گفت: من به همه ایرانی‌ها احترام می‌گذارم و در شخصیت من نیست که چنین صحبت‌هایی را بیان کنم. هرگز این حرف‌ها را نزده‌ام و از همه ایرانی‌های عزیز به خاطر مهمانوازی و لطف‌شان تشکر می‌کنم.

کاپیتان السد افزود: من به همه مردم ایران احترام می‌گذارم و در تمام دوران بازیگری، چنین جوی را ندیدم و از همه سپاسگزارم. دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران و السد قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، در پایان وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در ضربات پنالتی تیم استقلال با برتری 4 بر 3، جواز حضور در مرحله گروه این مسابقات را بدست آورد؛ دیداری که برابر 70 هزار ایرانی برگزار شد.