به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۶
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب : ۱۲۵۳۳۰

بارش برف؛ ١٦ساعت قبل از دربی

گروه ورزشي: حدود ٥٠ هوادار دو تیم سرخابی تهران جلوی در ورزشگاه آزادی با بارش شدید برف، غافلگیر شدند.
به گزارش "ورزش سه"، هوای امشب تهران به شدت سرد شده و برف و باران در حال باریدن است. در حالی که ١٦ ساعت تا شروع هشتاد و چهارمین دربی پایتخت باقی مانده است، باید دید این بارش شدید برف چه تاثیری در بازی فردای شاگردان برانکو و منصوریان خواهد داشت.

سید جلال، خطرناک ترین بازیکن دربی 84

سید جلال حسینی مدافع مستحکم تیم پرسپولیس فردا در حالی ششمین دربی اش را تجربه می کند که آماری عجیب را در این دیدارها از خود به جای گذاشته است. در هر 5 دیداری که حسینی پیش از این در دربی به میدان رفته است نتیجه دیدار با حساب صفر بر صفر به پایان رسیده است.
سید جلال دو دوره در دربی ها حاضر بوده که در بازه اول او دربی های 75 تا 78 را تجربه کرد که هر چهار دربی با تساوی بدون گل همراه با بازی هایی کسل کننده به پایان رسید. همچنین مدافع ملی پوش پرسپولیس دیدار رفت دو تیم در لیگ شانزدهم را نیز به میدان رفت که این دیدار نیز بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند به پایان رسید. از این رو باید سید جلال حسینی را خطرناک ترین بازیکن این دیدار برای تماشاچیان نامید که اگر روندش در دربی ها را ادامه دهد باید منتظر صفر-صفری دیگر بود که روی اعصاب طرفداران فوتبال خواهد بود و هیچ کدام از طرفداران دو تیم موافق آن نیستند.