کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آنهایی که برای عکس یادگاری به جبهه رفتند!

تحريف‌سخنان و تخريب‌روحاني توسط قاليباف

شما که فقط در جبهه عکس گرفتید، حداقل فرهنگ کدخدای خودتان را بپذیرید

22 خرداد 1392 ساعت 12:39

گروه سياسي: قاليباف در سخناني در اهواز با اشاره تلويحي به دكتر حسن روحاني گفت: حداقل فرهنگ کدخدای خودتان را بپذیرید!


گروه سياسي: نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری ابراز داشت: در دولت‌ها روحیه و فرهنگ فراموش شد، روحیه جهادی که به برکت خون شهدا به ثمر نشست، شهدایی که خونشان در زمین داغ همین خوزستان ریخته شد و ما همیشه مدیون آنها خواهیم بود. اما عده‌ای تلاش کردند حتی این فرهنگ را از مجموعه مدیریت و جامعه دور کنند. این ضعفی بود که در گذشته وجود داشت. شهید چمران گفت وقتی شیپور جنگ زده شد ، فرق بین مرد و نامرد مشخص می شود. آن روزها سیاست زدگانی در دوران دفاع مقدس هرگز به جبهه نیامدند و به تعبیر شهید چمران در صف نامردان ایستادند .آنها می‌آمدند، ما را بدرقه می‌کردند و به ما توصیه فرهنگ جهاد و شهادت می‌کردند؛ ما یادمان نرفته است که آنها را یک بار در خط مقدم شلمچه، طلاییه، بوستان، سعیدیه، فکه، اروند و بهمن شیر و ... ندیدیم.

وي بدون نام بردن از شخص يا اشخاصي به شكل شعارگونه مدعي شد: این افراد هیچ وقت حتی تا پشت خط هم نیامدند! من امشب باید بگویم که اگر آنها یک وقت‌هایی هم آمدند، می‌آمدند تا با لباس رزمندگی عکس بگیرند، آن هم در امیدیه و نه در جایی که خانواده، زن و فرزند شما در هویزه زیر توپ و تانگ دشمن می‌ایستادند و مبارزه می‌کردند. این مردم با غیرت تیر زدند و زیر خمپاره ایستادند. مردم و عشایر خوزستان و بختیاری بدون نان و آب در این مناطق جنگی ایستادند و جنگیدند، اما آنها تنها آمدند و عکس گرفتند و رفتند. حالا ما باید به آنها جواب دهیم چرا رزمنده هستیم و جبهه رفته‌ایم؟ وی تاکید کرد: حداقل شما که معتقدید آمریکا کدخدای دنیاست، اگر فرهنگ اسلام و جهاد و شهادت را قبول ندارید، همان فرهنگ کدخدای خود را بپذیرید...!

گفتني اينكه قاليباف تعمدا سخنان آقاي روحاني را براي تخريب او  تحريف كرده است زيرا روحاني در آخرين مصاحبه‌اش توضيح داد كه آمريكا كدخداي اروپايي‌هاست اما شهردار پايتخت كه حالا با موج جديد روحاني احساس خطر جدي كرده به تحريف سخنان او و تخريبش متوسل شده است.


کد مطلب: 12546

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/12546/تحريف-سخنان-تخريب-روحاني-توسط-قاليباف

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir