به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۱۲۵۵۶۵

بارسلونا با ۴ گل در پاریس تحقیر شد

گروه ورزشي: دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا با شکست سنگین بارسلونا در زمین پاریسن ژرمن پی گرفته شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا سه شنبه شب با برگزاری دو دیدار پی گرفته شد که در مهمترین بازی تیم بارسلونا در زمین پاریسن ژرمن شکست تحقیر آمیز ۴ بر صفر را متحمل شد.در نیمه نخست این بازی برتری کامل با شاگردان امری بود و این تیم دو بار دروازه بارسلونا را گشود. در دقیقه ۱۹ دی ماریا روی یک ضربه کاشته زیبا گلزنی کرد و در دقیقه ۴۰ نیز ژولین دراکسلر گل دوم را به ثمر رساند.
 
در نیمه نخست تیم بارسلونا حرفی برای گفتن نداشت. مسی در مصاف های تک به تک کاری از پیش نبرد و نیمار و سوارز هم کاملا از جریان بازی خارج بودند. در مقابل تیم پاریسن ژرمن با پرسینگ در تمام نقاط زمین یک بازی شناور را از خود به نمایش گذاشت و چندین بار خطرساز شد.در نیمه دوم نیز بر خلاف تصور این پاریسن ژرمن بود که پشت سر هم حمله کرد و در دقیقه ۵۵ روی ضربه دیدنی دی ماریا به گل سوم دست پیدا کرد. این پایان کار نبود و ادینسون کاوانی در دقیقه ۷۲ گل چهارم را درون دروازه تیم بهم ریخته بارسلونا جای داد.
 
بارسلونا در اواخر بازی یک بار روی ضربه سر اومتیتی تیر دروازه میزبان را به لرزه در آورد و در شبی که یکی از ضعیف ترین بازی های سال های اخیر خود را ارایه کرده بود با چهار گل شکست را پذیرا شد تا خیلی ها کار این تیم را تمام شده بدانند.در دیگر بازی تیم های بنفیکا و دورتموند برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی را تیم بنفیکا با یک گل به سود خود پایان داد.کنستانتینوس میتروگولو در دقیقه ۴۹ برای بنفیکا گلزنی کرد. در دقیقه ۵۸ تیم دورتموند صاحب یک ضربه پنالتی شد که پیر امریک اوبامیانگ آن را از دست داد.