کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کاندیدای نهایی اصولگرایان شناخته شد

27 بهمن 1395 ساعت 10:32

گروه سياسي: عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: پایداری‌ها هنوز این بحث را که کاندیدای جدا از جریان اصولگرا معرفی می‌کنند را مطرح نکرده‌اند و آنها فعلا مستقلا کاری نخواهند کرد.


به نوشته سايت نامه نيوز، محمدعلی پورمختار در مورد گزینه اصولگرایان برای انتخابات ٩٦ گفت: اصولگرایان فرصت کافی برای معرفی کاندیدای خود دارند کما اینکه اصلاح طلبان هم هنوز کاندیدای مورد نظر خود را معرفی نکرده اند. آنها همچنان درباره آقای روحانی مردد هستند و بارها اعلام کرده اند که گزینه دیگری به جز روحانی هم داشته باشند.

وی با اشاره به سخنرانی برخی از اصولگرایان از جمله جلیلی و بذرپاش در شهرهای مختلف اظهار داشت: بحث فرد تا امروز در جریان اصولگرا تعیین و نهایی نشده است و اگر آقای جلیلی و بذرپاش در شهرها سخنرانی می کنند به عنوان یک امر شخصی است و علاقمند به تداوم این نوع سخنرانی ها و شفاف سازیها و بیان مواضع و دیدگاهها هستند ولی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری نیستند.

پورمختار در مورد اینکه آیا پایداری ها گزینه ای جدا از جریان اصولگرا معرفی می کنند گفت: پایداری ها هنوز این بحث را که کاندیدای جدا از جریان اصولگرا معرفی می کنند را مطرح نکرده اند و آنها فعلا مستقلا کاری نخواهند کرد. وی با تاکید بر اینکه قطعا اصولگریان حول یک نفر به وحدت می رسند گفت: ممکن است تا زمان ثبت نام معرفی این کاندیدا طول بکشد و این فرد شناخته شده است ولی جز اسامی که تا کنون در موردشان به عنوان کاندیدای اصولگرایان گمانه زنی شده است نیست.


کد مطلب: 125577

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/125577/کاندیدای-نهایی-اصولگرایان-شناخته

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir