به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۱۲۵۶۵۱

باروس: در ایران محبوب‌تر از آمریکا هستم

گروه ورزشي: آزادکار سرشناس آمریکایی از حضور دوباره‌اش در ایران ابراز خوشحالی کرد.
باروس: در ایران محبوب‌تر از آمریکا هستم
به گزارش تسنیم، جردن باروس کشتی‌گیر تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در خصوص حضورش در جام‌جهانی کشتی آزاد در کرمانشه اظهار داشت: نسبت به کشور خودم در ایران محبوب‌تر هستم. وی ادامه داد: خوشحالم که شرایطی فراهم شد تا بار دیگر توانستم به ایران بیایم و این موضوع غیرقابل وصف است. کشتی ایران را به خاطره مردم و تماشاگرانش دوست دارم.

باروس درباره شرایط کشتی ایران گفت: شرایط کشتی ایران خوب بوده است و الان نسبت به قبل خیلی هم بهتر شده است. به نظرم حسن یزدانی بهترین کشتی‌گیر حال حاضر ایران است. وی در پاسخ به این موضوع که به نظر می‌رسد بعد از ناکامی در المپیک شرایط روحیه خوبی ندارد، عنوان کرد: من صاحب 2 فرزند هستم. مسئولیت من در مقابل خانواده‌ام اهمیت دارد و نباید تمام حواسم معطوف به ورزش باشد و به زندگی شخصی‌ام هم باید رسیدگی کنم.

آزادکار مطرح آمریکایی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند بار دیگر بتواند صاحب مدال المپیک شود یا نه؟ گفت: تمام تلاشم این است که به این هدف برسم اما نسل تغییر کرده است و کشتی‌گیران جدیدی وارد میدان مبارزه شده‌اند.

تيم ملي كشتي آمريكا در دو ديدار اول خود در كرمانشاه به ترتيب با نتايج 7-1 و 6-2 از سد گرجستان و روسيه گذشت. نتایج دیدارهای دور نخست رقابت های جام جهانی کشتی آزاد مشخص شد که در گروه A تیم های آذربایجان و آمریکا به ترتیب مقابل روسیه و گرجستان به برتری رسیدند و در گروه B نیز ایران مقابل ترکیه پیروز شد و مغولستان نیز هند را شکست داد. رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در سال ۲۰۱۷ میلادی، از ساعت ۹ صبح امروز (پنج شنبه) با حضور ۸ تیم برتر جهان، در سالن امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه آغاز شده است و عصر فردا با مشخص شدن تیم های برتر به پایان می رسد.

دیدارهای دور اول مقدماتی این رقابت ها برگزار شد که در گروه A تیم آذربایجان با نتیجه ۴ بر ۴ و با امتیاز فنی ۳۲ به ۲۹ مقابل تیم روسیه به پیروزی رسید (دو تیم در امتیاز مثبت برابر بودند) و تیم آمریکا نیز با نتیجه ۷ بر یک از سد تیم گرجستان گذشت. در گروه B این رقابت ها نیز تیم ایران با نتیجه قاطع ۸ بر صفر تیم‌هاي ترکیه و هند را مغلوب کرد و تیم مغولستان نیز با نتیجه ۷ بر یک مقابل تیم هند به پیروزی رسید.