به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۱۲۵۸۵۲

زمان آتش گرفتن پژو ۴۰۵ در ایران نبودیم

گروه اقتصادي: مدیرعامل پژو گفت: آتش گرفتن پژو 405 در دورانی اتفاق افتاد که به دلیل تحریم های بین المللی ما مجبور شدیم همکاری‌های خود با ایران‌خودرو را به پایین ترین سطح کاهش دهیم.
زمان آتش گرفتن پژو ۴۰۵ در ایران نبودیم

مدیرعامل شرکت پژو در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص تاثیر احتمالی سیاست‌های دولت جدید آمریکا و رئیس جمهور این کشور بر فعالیت‌های مشترک این برند با شرکت‌های ایرانی گفت: در جهان امروز  نمی‌توانیم به صورت جزیره‌ای زندگی کنیم و مجبور هستیم با تمام دنیا تعامل داشته باشیم. این راز بقا و حیات همه کشورها است.ژان فیلیپ ایمپراتو ادامه داد: ما در حوزه صنعت فعال هستیم و کار اقتصادی انجام می‌دهیم. ما در شرکت پژو تلاش می‌کنیم تا جایی که امکان داشته باشد از سیاست به دور باشیم.

وی تصریح کرد: ما همکاری خود با ایران خودرو را بر اساس چارچوب‌های حقوقی سامان دادیم و بابت این همکاری نگرانی نداریم. ضمن آن که در روزهای گذشته، وزارت خارجه فرانسه حمایت خود را از برجام و توافق هسته ای اعلام کرده است. ما نیز با تمام قدرت به قراردادهایی که با ایران خودرو امضا کرده‌ایم پایبند خواهیم بود.

ایمپراتو تصریح کرد: ما در ایران به دنبال یک فعالیت برد-برد هستیم. صحبت‌هایی که با وزیر صنعت ایران داشتیم نشان از این دارد که طرف ایرانی هم به دنبال همین مدل تفاهم است. ما با آخرین تکنولوژی روز دنیا در ایران حضور پیدا خواهیم کرد و تولیدات شرکت مشترکی که با ایران خودرو تاسیس کرده ایم (ایکاپ) ، دلیلی بر صحت این ادعا است. مدیرعامل پژو در پایان در خصوص آتش سوزی خودروهای پژو 405 گفت: این مسئله ارتباطی به شرکت پژو ندارد. آتش سوزی‌ها در دورانی اتفاق افتاد که  به دلیل تحریم های بین المللی ما مجبور شدیم همکاری‌های خود با ایران‌خودرو را به پایین ترین سطح کاهش دهیم. در واقع در این خصوص هیچ مسئولیتی بر عهده پژو نیست.