به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۷
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۱۲۵۹۱۶

نماینده اهواز : با تخریب دولت، درد مردم خوزستان درمان نمی‌شود

روزنامه بهار

نماینده مردم اهواز در مجلس: تمامی اقدامات لازم در شرایط فعلی از سوی نمایندگان استان خوزستان در مجلس و شخص علی لاریجانی، رئیس‎جمهورو هیات وزیران بر این محور قرار گرفته است که تمامی ساز وکارهای لازم را برای حل بحران خوزستان تدوین و اجرایی کنند.
همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با « بهار» درباره وضعیت آلودگی هوا در استان خوزستان که باعث ایجاد وضعیت بحرانی در این استان شده است اظهارکرد: متاسفانه بحرانی که امروز در استان خوزستان به وجود آمده سابقه و رویکردی طولانی دارد به گونه‎ای که سالهاست مردم خوزستان با مشکل آلودگی هوا و معضل ریزگردها دست و پنجه نرم می‎کنند. وی با اشاره به اینکه نباید بحران به وجود آمده در استان خوزستان را سیاسی کرد گفت: در طی یک هفته گذشته باید بدون اغراق گفت که دولت تمامی اقدامات لازم را در جهت بهبود شرایط و وضعیت استان خوزستان انجام داده است و باید در این راستا قدردان خدمات قوه‌مجره باشیم.

نماینده مردم اهواز با قدردانی از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون بحران به وجود آمده در استان خوزستان تاکید کرد: صحبت‎های امروز مقام معظم رهبری به خوبی گواه این است که خوزستان یک استان استراتژیک و مهم کشور محسوب می‎شود و نباید از آن غافل شد. یوسفی تصریح کرد: تمامی اقدامات لازم در شرایط فعلی از سوی نمایندگان استان خوزستان در مجلس و شخص علی لاریجانی، رئیس‎جمهورو هیات وزیران بر این محور قرار گرفته است که تمامی ساز وکارهای لازم را برای حل بحران خوزستان تدوین و اجرایی کنند. وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط موجود در استان خوزستان به صورت پایدار قرار دارد و با همت دولت و استانداری و همکاری مردم برق و آب استان وصل شده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه در حال حاضرمیزان ریزگردها در استان کاهش پیدا کرده است گفت: کاهش میزان آلودگی هوا در استان خوزستان امری خوشایند برای مردم این منطقه محسوب می‎شود ولی بدون شک این وضعیت پایدار نیست و ما باید به فکر راه‌حل برای حل این بحران و معضل که هرساله گریبانگیر مردم این استان می‎شود باشیم.

 یوسفی با اشاره به اینکه معضل به وجود آمده در استان خوزستان را نباید سیاسی کرد تاکید کرد: بحرانی که امروز در استان خوزستان به وجود آمده است و جان بسیاری از هموطنان را تهدید می‎کند در قالب بازی‎ها و دعواهای سیاسی نیست. این جناح‎ها و جریانات سیاسی باید به جای به راه انداختن نزاع‎های بیخود در جهت همکاری برای حل این بحران وارد عمل شوند. وی تاکید کرد: در شرایط فعلی و باتوجه به اینکه دولت تمامی تلاش‎های خود را برای حل بحران استان خوزستان به کار گرفته است انتظار می‎رود تمامی دستگاه‎های مسئول در کشور همراه با قوه‌مجریه باشند و از تخریب و دعواهای سیاسی پرهیز کنند چرا که با اینگونه اقدامات درد مردم خوزستان درمان نمی‎شود.