به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۱۲۶۰۳۷

رئال، بازنده بازی‌های سرنوشت‌ساز

گروه ورزشي: رئال مادرید ديشب در عین ناباوری مقابل تیم بحران زده و رده چهاردهمی والنسیا مغلوب شد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از بهبودی مصدومیت گرت بیل، رئال با تمام قوا به مستایا آمده بود تا بازی عقب افتاده خود را با کسب یک پیروزی احتمالی پشت سر گذاشته و فاصله با بارسا را به 4 امتیاز افزایش دهد. والنسیا هرچند در هفته های اخیر تیمی بهتر از نیم فصل اول نشان داده بود؛ ولی آمادگی بالای رئال این تصور را به وجود آورده بود که سه امتیاز به کهکشانی ها خواهد رسید.

 

زیدان ترکیب 11 نفره طلایی خود را(به استثنای خامس) به زمین فرستاده بود اما در 9 دقیقه 2 بار دروازه خود را گشوده دید و با وجود اینکه رونالدو دقیقه 44 توانست یکی از گل ها را پاسخ بدهد، در نیمه دوم نتوانست کاری از پیش ببرد. حملات بی وقفه رئال به نتیجه ننشست و والنسیا با دفاعی همه جانبه، از برتری خود به خوبی دفاع کرد.

 رسانه های اسپانیا از این بازی به عنوان بازی سرنوشت برای رئال نام برده بودند. دیداری که رئال می توانست با کسب پیروزی در آن، گام مهمی به سوی قهرمانی در لالیگا بردارد اما در نهایت کهکشانی ها بازنده شدند. 45 روز پیش نیز رئال یک بازی تعیین کننده دیگر را به سویا باخته بود. پیروزی در آن بازی می توانست برای رئال حکم یک فرار بزرگ در صدر جدول را داشته باشد اما رئال مثل امشب 2-1 مغلوب شد.

 

 

 حالا تیم زیدان با یک بازی کمتر، یک امتیاز بیشتر از بارسا دارد و یکشنبه آتی باید در زمین ویارئال به میدان برود. یک دیدار مهم دیگر که باید دید چه نتیجه ای برای رئال در بر خواهد داشت. همان روز کمی زودتر، اتلتیکو و بارسلونا در ویسنته کالدرون به میدان خواهند رفت که اگر بارسا در آن به پیروزی دست یابد، موقتا به صدر خواهد رفت و فشار مضاعفی به رئال مادرید در دیدار مقابل ویارئال وارد خواهد شد.

رئال در نزدیکی رکورد 70 ساله بارسا

رئال مادرید با گلزنی در دیدار مقابل والنسیا، به یک رکورد قدیمی بارسلونا نزدیک شد.​​​​​​​
گلی که کریس رونالدو به ثمر رساند، باعث شد تا تعداد بازی هایی پیاپی رئال که این تیم به گل رسید به 43 برسد.

 

 در صورتی که این تیم بتواند در دو دیدار پیش رو مقابل ویارئال و لاس پالماس به گل برسد، می تواند رکورد گلزنی در 44 دیدار پیاپی که باراس در سال 1944 به جا گذاشت را پشت سر بگذارد. البته شکست ديشب برای رئالی ها ادامه نتایج ناامیدکننده سال 2017 بود. با این نتیجه این تیم در سال جدید سه بار شکست خورده؛ در حالی که در سراسر سال 2016 تنها دو بار شکست خورده بودند.