به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۶
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۱۲۶۰۴۰

مجمع عمومی اصولگرايان برگزار شد

گروه سياسي: مجمع عمومی اصولگرايان موسوم به جبهه مردمی نیروهای انقلاب در حالی امروز برگزار شد که سعید جلیلی و پایداری‌ها را می‌توان غائبان بزرگ آن نامید.

 محمدرضا باهنر، آیت‌الله موحدی‌کرمانی، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، مهدی چمران، محمدنبی حبیبی، حدادعادل، بادامچیان، محسن رضایی، مهدی محمدی، مرضیه وحیددستجری، حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم، رضا روستاآزاد، عباس سلیمی نمین، مهدی فضایلی، محمد مهدی عبدخدایی دبیرکل جمعیت فداییان اسلام، زهره الهیان، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس، محمدحسین قدیری ابیانه، دیگر اعضای هیأت موسس این جبهه و برخی نمایندگان ادوار در مراسم حضور دارند. حمیدرضا حاجی بابایی که امروز هم رسما اعلام کرد کاندیدای ریاست جمهوری می شود از حاضران در مراسم بود. حضور حسین رضازاده عضو شورای شهر و وزنه بردار هم جالب توجه بود!

گفتني اينكه روز گذشته، محسن رضایی برای توجيه کاندیداتوری در انتخابات گفته بود: من به سپاه برنگشته‌ام، به لباس سپاه برگشته‌ام!! ...من وارد نیروهای مسلح نشده‌ام، لباس نظامی پوشیدن تا ورود به نیروهای مسلح متفاوت است. ورود به نیروهای مسلح به این معناست که شما مسئولیتی برعهده بگیری و شغل پیدا کنی. من به این معنا وارد نیروهای مسلح نشده‌ام. لباس‌پوشیدن یک شغل نیست؛ یک ماهیت و هویت است. الان محل خدمت من در مجمع تشخیص مصلحت نظام است که یک نهاد غیرنظامی به‌شمار می‌رود.