به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۱۲۶۰۶۶

پاي حرف‌‌هاي خانم گل فوتسال ايران

گروه ورزشي: خانم گل فوتسال بانوان که فوتبال را از دوران حضور در دبیرستان آغاز کرد راحت‌تر از هر اتفاقی می‌تواند توپ‌هایش را وارد دروازه حریفان کند.
پاي حرف‌‌هاي خانم گل فوتسال ايران
به گزارش ایلنا، سارا شیربیگی ملی پوش کرمانشاهی تیم فوتسال بانوان ایران که  سابقه دو عنوان پیاپی خانم گلی را در کارنامه دارد، در حال حاضر و در لیگ امسال مقام دوم بانوان گلزن را دارد. شیربیگی در خصوص چگونگی علاقه‌مندی‌اش به فوتبال گفت: از کودکی به ورزش مخصوصا فوتبال علاقمند بودم. هرچند ورزش‌های دیگر  مانند ورزش‌های رزمی‌ و راگبی را تجربه کردم اما کار جدی خود را از دبیرستان با فوتسال آغاز کرده‌ام. وی افزود: در اولین مسابقه رقابت‌های دانش آموزی خانم‌گلی مسابقات را به دست آوردم و تا امروز 10 سال است که فوتسال بازی می‌کنم و 4 سال است که عضو تیم ملی هستم. 
 

671272_326

خانم گل فوتسال بانوان عنوان کرد: فوتسال را از رقابت‌های مدارس شروع کردم، بعد در لیگ دسته دو و سه بازی کردم. بعد از دریافت دیپلم در تیم‌های لیگ برتری حضور یافتم. ابتدا در تیم «فدک یاسوج» و بعد در تیم‌های  فولاد ماهان اصفهان، متین ورامین، پرسپولیس مشهد و نفت آبادان توپ زدم و در حال حاضر عضو تیم  سپیدرود رشت هستم. شیر بیگی با تکذیب شایعه نامزدی‌اش برای دریافت عنوان بهترین فوتسالیست زن جهان تصریح کرد: این مسئله به هیچ عنوان صحت ندارد. تیم ملی در سال جدید به جام جهانی نرفته است که بازیکنان ایران بتوانند جز نامزدهای این مراسم باشند.  
 
خانم گل فوتسال ایران با اعلام اسطوره‌های ایرانی و خارجی‌اش با معرفی علی کریمی و کریستیانو رونالدو، در خصوص مهدی طارمی به عنوان آقای گل فصل گذشته لیگ برتر گفت: طارمی مهاجم بسیار خوب و آقای گل لیگ است و می توان گفت از بهترین های تیم پرسپولیس محسوب می شود. من یک پرسپولیسی هستم و امیدوارم آقای گلی لیگ امسال به یکی از بازیکنان این تیم تعلق بگیرد.  هر کدام از بازیکنان این تیم که به این عنوان برسند خوب است. (باخنده) وی در رابطه با شرایط تیم سپید رود رشت گفت: در سال های قبل شرایط بهتری نسبت به لیگ جدید داشتیم و در رده دوم و سوم بودیم اما امسال با اینکه تنها چهار هفته به پایان لیگ مانده در رده چهارم هستیم.  به خاطر دیر بسته شدن ترکیب تیم و مصدومیت تعدادی از بازیکنان چند هفته ای نتیجه نگرفتیم اما در حال حاضر تیم از ثبات خوبی برخوردار است.