به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۱۲۶۰۷۹
کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری:

مشکل ما دلواپسان داخلی هستند نه ترامپ

گروه سياسي: دبیرکل حزب مردم‌سالاری تأکید کرد که مشکل کشور ما ترامپ نیست، مشکل دلواپسان داخلی هستند و ترامپ نیز جرأت پاره کردن یا تغییر برجام را ندارد.
مشکل ما دلواپسان داخلی هستند نه ترامپ
مصطفی کواکبیان در پانزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری که صبح امروز در مجتمع آدینه تهران برگزار شد،‌گفت: هشتمین دوره شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری امروز آغاز می‌شود و فکر می‌کنم هیچ حزب اصلاح‌طلبی تاکنون به این تعداد کنگره برگزار نکرده باشد و ما در تمام سال‌های فعالیت کنگره برگزار کرده‌ایم. وی ادامه داد: کنگره هشتم حزب مردم‌سالاری سال 88 برگزار شد. مسئولین امنیتی به ما می‌گفتند که فلان کس به این مراسم نیاید و یا مطمئن هستید که می‌خواهید کنگره را برگزار کنید و نهایتاً ‌ما این کار را کردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: در این کنگره آقای کروبی نیز حضور پیدا کرد و در همان زمان با من تماس گرفتند که بغل دستی‌تان نباید به مراسم می‌آمد و من گفتم که مهمان حبیب خداست. وی افزود: آقای کروبی با اینکه وقت سخنرانی هم نداشت، خود بالای تریبون رفت و گفت که ما آقای احمدی‌نژاد را قبول نداریم اما چون مقام معظم رهبری ایشان را تأیید کرده ما نیز او را به رسمیت می‌شناسیم که این خبر مثل بمب ترکید.

کواکبیان یادآور شد: ما در سخت‌ترین شرایط حزب را پیش بردیم و اکنون که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم قرار داریم فعالیت خود را با قدرت هرچه بیشتر ادامه خواهیم داد. دبیرکل حزب مردم‌سالاری با تأکید بر هماهنگی گروه‌های اصلاح طلب در انتخابات پیش رو، گفت: برای ما اصل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است و ان‌شاءالله با همین وحدت در انتخابات‌های پیش رو کار خود را ادامه می‌دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مشکل امروز ما ترامپ نیست ، مشکل دلواپسان داخلی هستند، افزود: برجام ادامه دارد و ترامپ حق تغییر و یا پاره کردن آن را ندارد چون نظام بین‌المللی و اتحادیه اروپا به او اجازه این کار را نمی‌دهد اما گویا بعضی در داخل کشور از پاره کردن برجام خوشحال می‌شوند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری یادآور شد: آقای احمدی‌نژاد در طول این سال‌ها 9 بار به سازمان ملل رفت اما آقای هاشمی یک بار هم این سفر را نداشت و فقط یک سفر به عربستان سعودی انجام داد که فضای خوبی برای زائران ایرانی پس از آن سفر ایجاد شد. در این شرایط در تمام این سال‌ها هر یک از مقامات خارجی به ایران سفر می‌کرد اول ملاقات با آقای هاشمی را درخواست داشت. وی در پایان گفت: ممکن است صندلی آقای هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام پر شود اما جای ایشان در کشور پر نمی‌شود.

مهتاب
Netherlands
۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۷:۵۷
دلواپسان مدتهاست دل خودشان را به حرف ترامپ مبنی بر پاره کردن برجام خوش کرده اند . عالم و آدم میدونند که این حرف ترامپ که میگه من پاره میکنم کاملا عامیانه و بچه بازیست. چونکه اساسا این کار به او ربطی نداره و مربوط نمیشه و حق این کار رو نداره. اما خیلی تاسف باره حال اونایی که دلخوش کردند به رویا پردازی ترامپ (348849)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۲۰:۵۲
کاملا موافق کاش اصولگرایان با اصلاح طلبان رقیب بودند نه دشمن و... (348861)
مردمی
Romania
۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۲۱:۳۴
بعضی از دلواپسان دلخوشند به ترامپ .!!
و عجیب امیدوار به ترامپ !
باور نمی کنید ؟
لطفاً به سرمقاله های کیهان مراجعه بفرمائید ...... (348865)
مصداق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۰۷ ۱۷:۱۳
نه باور نمی کنیم. چون هر روز کیهان میخونیم و این توهمات فانتزی شما رو ندیدیم (348925)
سید محمد مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۰۷ ۰۰:۵۷
اقای کواکبیان مشکل ما وادادگان داخلی است نه دلواپسان داخلی (348870)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۰۷ ۱۰:۱۴
با سلام.یکی ازمهمترین منابع درآمد ارزی کشورهای تولید کننده صدور خدمات فنی و مهندسی می باشد . لذا جهت حمایت و کسب درامد ارزی از افراد متخصص 1= ابتدا همه آنها را عضور صندوق رفاه اجتماعی کشورشان می کنند . سپس با با صندوق تامین اجتماعی کشور های مقصد تفاهم نامه مبنی مبنی بر استفاده کارگرانشان از مزایای صندوق رفاه اجتماعی مانند ( درمانی و.غیره .... در کشور مقصد ) می بندند .لذا می بینیم . در کشور مقصد نیز هزینه های دریافتی از بایت حق صندوق را ازکارگران اعزامی بصورت ارز به صندوق کشور (348890)
Javad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۰۷ ۱۶:۰۲
دقیقا مشکل اصلی ما تفرقه ی داخلی است نه تهدید خارجی.
چه از سوی اصلاح طلب ها باشد و چه دلواپسان و... (348917)