به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب : ۱۲۶۲۴۲

با چادرم مانع از اصابت چاقو شدم!

گروه جامعه: عضو شورای اسلامی شهر بابل گفت: در جلسه علنی امروز شورا یکی از اعضای شورای شهر به‌سوی عضو دیگر شورا چاقوی میوه‌خوری پرت کرد که بنده بلافاصله چادرم را باز کردم و مانع از اصابت چاقو به وی شدم.
به گزارش خبرگزاری فارس، نرگس نوروزی، اظهار کرد: در جلسه علنی ديروز شورای اسلامی شهر بابل یکی از بدهکاران که به‌دلیل تخلف، شهرداری جلوی فعالیتش را گرفته بود، در صحن علنی شورا حضور یافت و از نحوه عملکرد شهرداری شکایت داشت. وی افزود: در پی انتقاد این بدهکار، جعفر واثقی رئیس کمیسیون تعریض شهری از وی درخواست می‌کند تا شکایت خود را در خارج از صحن شورا و در مراجع قضایی مطرح کند، چرا که صحن علنی شورا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات شهری است.

عضو شورای اسلامی شهر بابل تصریح کرد: مهدی کاشی دیگر عضو شورای اسلامی شهر بابل بلافاصله نسبت به صحبت‌های واثقی موضع گرفته و شروع به درگیری لفظی با این عضو شورا می‌کند. نوروزی خاطرنشان کرد: در پی این درگیری، مهدی کاشی چاقوی میوه‌خوری را به‌سوی واثقی پرت کرد که بنده بلافاصله چادرم را باز کردم و مانع از اصابت چاقو به این عضو شورا شدم.

وی یادآور شد: چند دقیقه بعد، مهدی کاشی با حالت عصبانی به طرف واثقی حمله‌ور شد و با پا ضربه‌ای به قفسه سینه وی وارد کرد که واثقی نقش بر زمین و بیهوش شد. عضو شورای اسلامی شهر بابل ادامه داد: بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفتیم اما تا حضور پلیس در صحن شورا، عضو ضارب شورای شهر متواری شد. وی بیان کرد: عضو مضروب شورای شهر بلافاصله به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت. عضو شورای اسلامی شهر بابل در پایان تصریح کرد: انتظار داریم دستگاه‌های قضایی و امنیتی بابل با این بی‌نظمی‌ها برخورد کنند.