به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۱۲۶۳۱۲

مخالفان، تخريب دولت را هدف گرفته‌اند

گروه سياسي: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مخالفان دولت با تخریب رییس جمهور، انتخابات پیش رو را نشانه گرفته اند.

قربانعلی قائمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تحریف سخنان رییس جمهور در خوزستان توسط برخی رسانه‌ها اظهار کرد: این  اولین باری نیست که شاهد چنین بداخلاقی‌های مخالفان دولت هستیم.وی در ادامه افزود: مخالفان دولت ازهم اکنون ستادهای انتخابات و اتاق‌های فکر خود را فعال کرده‌اند تا ناجوانمردانه روحانی را تخریب کنند و به مردم بگویند نگاه دولت به مسائل پوپولیستی است.

این فعال سیاسی درباره اظهارات رییس جمهور درباره پدیده ریزگردهای خوزستان تصریح کرد: دیدگاه‌های روحانی نشان دهنده نگاه علمی و کارشناسی به این پدیده است. امروز، علم ریشه های این مخاطرات طبیعی  را شناخته و انسان می تواند به شیوه های علمی این مشکلات را حل کند. رییس‌جمهور هم همین دیدگاه را دارد.دبیر حزب اعتمادملی استان تهران همچنین گفت: پدیده ریزگردها مربوط به این روزها نیست بلکه به پیش از انقلاب برمی‌گردد. درآن مقطع با هماهنگی دولت ایران و عراق درکانونهای ریزگردها مالچ پاشی می شد اما با ایجاد اختلاف میان دو دولت ایران و عراق و جنگ تحمیلی، از مقابله با ریزگردها غفلت شد اما اکنون دوباره دنبال راهکار علمی و کارشناسی برای حل این مشکل هستیم.

قائنی در پایان افزود: کسانی که با دولت مخالف هستند، از هر وسیله‌ای برای تخریب این نگاه کارشناسی دولت بهره می برند. تقطیع و تحریف سخنان رییس‌جمهور درباره ریزگردها هم با همین هدف یعنی تخریب رییس‌جمهور و البته با نشانه گرفتن انتخابات پیش‌رو انجام می شود.