به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۱۲۶۴۱۰

نجات رئال ۱۰ نفره با گل های رونالدو

گروه ورزشي: تیم فوتبال رئال مادرید در حالی که با اخراج گرت در ابتدای نیمه دوم بازی مقابل لاس پالماس ۱۰ نفره شده بود شکست ۳ بر یک را در دقایق پایانی با تساوی عوض کرد و بار دیگر از باخت گریخت.
نجات رئال ۱۰ نفره با گل های رونالدو

به گزارش مهر، تیم های فوتبال رئال مادرید و لاس پالماس بامداد روز پنجشنبه در ادامه هفته بیست و پنجم رقابتهای لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی مهیج با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافت.در نیمه نخست این بازی ابتدا ایسکو در دقیقه ۸ برای رئال مادرید گلزنی کرد اما دومینگوئز تاناسو خیلی زود و در دقیقه ۱۰ کار را به تساوی کشاند. در ادامه دروازه ها بسته ماند تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

شروع نیمه دوم با اتفاقاتی عجیب برای رئالی ها همراه شد. در دقیقه ۴۷ گرت بیل روی بازیکن حریف خطا کرد و سپس او را هُل داد تا از داور کارت قرمز دریافت کند.لاس پالماس که بازی جسورانه ای انجام می داد در دقیقه ۵۵ صاحب ضربه پنالتی شد که جاناتان ویرا آن را به گل تبدیل کرد. در دقیقه ۵۹ نیز پرینس بواتنگ در یک ضد حمله سریع دروازه رئال را باز کرد تا کار برای شاگردان زیدان دشوار شود.

رئالی ها تغییراتی را انجام دادند اما این لاس پالماس بود که با درخشش فوق العاده خسه، بازیکن پیشین رئال موقعیت های زیادی برای گلزنی خلق کرد. در دقیقه ۸۶ بازی داور یک ضربه پنالتی به سود رئال مادرید اعلام کرد که کریستیانو رونالدو آن را به گل تبدیل کرد.این پایان کار نبود و رئال مادرید که فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کرده بود با ضربه سر رونالدو در دقیقه ۹۰ کار را به تساوی کشاند تا بار دیگر در لحظات پایانی از شکست فرار کند. رئال مادرید با این تساوی ۵۶ امتیازی شد ولی نتوانست به صدر جدول باز گردد. این تیم البته یک بازی معوقه را پیش روی دارد.تیم بارسلونا با ۵۷ امتیاز صدرنشین لالیگا باقی ماند.