به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۱۲۶۴۴۵
آسمان ایران در برخی نقاط بارانی است

وضعيت آب و هواي ايران تا فردا

گروه جامعه: سازمان هواشناسی، پیش بینی کرد با ورود سامانه بارشی به ایران، طی امروز و فردا آسمان کشور در اغلب نقاط بارانی باشد.
وضعيت آب و هواي ايران تا فردا

به گزارش مهر، از روز گذشته با ورود سامانه بارشی به کشور، در بخش هایی از شمال غرب، غرب و جنوب غرب شاهد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد، در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف را شاهد خواهیم بود.روز جمعه فعالیت سامانه بارشی، در برخی نقاط شمال غرب، سواحل غربی و مرکزی خزر، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و دامنه های زاگرس مرکزی تداوم خواهد داشت.

در روز شنبه با تقویت سامانه بارشی، در شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی، دامنه های شمالی و جنوبی البرز مرکزی ، رگبار باران، گاهی رعدوبرق ، وزش باد و در نقاط سردسیر بارش برف رخ خواهد داد. همچنین، به سبب افزایش سرعت وزش باد بر روی عراق، پدیده گردوخاک در برخی نقاط غرب و جنوب غرب پیش بینی می شود.

روز جمعه

رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد، در ارتفاعات بارش برف در برخی نقاط کردستان، زنجان، شمال قزوین و شمال البرز و باد و گردوخاک در برخی نقاط خوزستان، ایلام و کرمانشاه.

روز شنبه

رگبار باران ، گاهی رعدوبرق و وزش باد ، در ارتفاعات بارش برف در برخی نقاط کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، زنجان، قزوین، اردبیل، شمال استان مرکزی، شمال آذربایجان های شرقی و غربی و رگبار باران در گیلان و شمال ایلام.