به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۱۲۶۴۸۰
قلعه‌نویی دو امتیاز خانگی از دست داد

توقف تراکتورسازی برابر سایپا

گروه ورزشی: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که جدی‌ترین تعقیب کننده پرسپولیس در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر است دیدار هفته بیست و سوم خود را برابر سایپا با تساوی به پایان برد.
توقف تراکتورسازی برابر سایپا
به گزارش مهر، هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر بعدازظهر امروز جمعه با برگزاری دیدار تیم های تراکتورسازی و سایپا در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار دو تیم نیمه اول را بسیار پربرخورد پیگیری کردند و داور مسابقه ناچار شد به برخی بازیکنان کارت زرد نشان دهد. با این حال در نیمه دوم تراکتورسازی نبض بازی را در اختیار گرفت و به دنبال رسیدن به گل بود اما سایپا تنها چشم به ضد حملات دوخته بود.

تراکتورسازان تبریز در نیمه دوم بارها تا آستانه بازی کردن دروازه تیم سایپا پیش رفتند اما نتوانستند از این موقعیت ها برای رسیدن به پیروزی استفاده کنند. در دقایق آخر حملات تراکتورسازی همه جانبه شد و روی دروازه حریف خیمه زده بود اما دفاع چند لایه سایپا اجازه رسیدن به گل را نداد. تراکتورسازی با این تساوی ۴۵ امتیازی شد و همچنان در رده دوم باقی ماند. سایپا با یک امتیازی که از تبریز کسب کرد ۲۵ امتیازی شد و فعلا در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است.

صبای قم برابر فولاد خوزستان متوقف شد

 دیدار تیم های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان با تساوی به پایان رسید تا شاگردان مرفاوی دو امتیاز خانگی را از دست بدهند.در ادامه رقابت های روز نخست از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر عصر امروز جمعه تیم فوتبال صبای قم میزبان فولاد خوزستان بود که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان صمد مرفاوی که در نیم فصل دوم نتایج قابل قبولی کسب کرده بودند در این دیدار خانگی دو امتیاز را از دست دادند تا ۲۱ امتیازی شوند و همچنان در رده چهاردهم باقی بمانند. فولاد خوزستان هم با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و موقتا به رده هشتم صعود کرد.

پیروزی پدیده برابر گسترش فولاد تبریز

تیم فوتبال پدیده مشهد دیدار هفته بیست و سوم خود برابر گسترش فولاد تبریز را با برتری به پایان رساند. روز نخست از هفته بیست و سوم شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر بعدازظهر امروز جمعه با دیدار تیم های پدیده و گسترش فولاد تبریز در مشهد پیگیری شد که طی این دیدار تیم میزبان به برتری ۳ بر ۲ دست پیدا کرد. در این دیدار رضا ناصحی(۳۳)، محسن یوسفی(۴۸) و اکبر ایمانی(۷۰ - پنالتی) برای پدیده و لوسیانو پریرا(۶۰) و داریوش شجاعیان(۷۸ - پنالتی) برای گسترش فولاد تبریز گل زدند.

در آخرین دیدار امروز، صنعت نفت آبادان هم با برتری 1-0 برابر پیکان تهران کمی به اوضاعش در انتهای جدول سروسامان داد و باید در هفته های باقی مانده همین فاصله امتیاز را حفظ کند تا ماندنش در لیگ برتر فصل آینده قطعی شود.
برنامه ادامه دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر به شرح زیر است:

* شنبه ۱۴ اسفند:
- استقلال خوزستان - ماشین سازی تبریز - ساعت ۱۶
- استقلال تهران - سیاه جامگان مشهد - ساعت ۱۷:۲۵

* یکشنبه ۱۵ اسفند
- نفت تهران - پرسپولیس تهران - ساعت ۱۷:۲۵
​- سپاهان اصفهان - ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۶