به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۱۲۶۴۹۹

صدرنشینان آسیا در مصاف با قعرنشینان

گروه ورزشي: دو تیم استقلال خوزستان و تهران که صدرنشینان گروه های خود در آسیا هستند، امروز در خانه مقابل حریفان لیگ برتری شان صف‌آرایی می‌کنند.
صدرنشینان آسیا در مصاف با قعرنشینان

به گزارش مهر، هفته بیست و سوم لیگ برتر با انجام دو بازی در تهران و اهواز پیگیری می‌شود که طی آن استقلال تهران در خانه میزبان سیاه جامگان است و استقلال خوزستان نیز در اهواز به مصاف ماشین سازی تبریز می رود.

* استقلال خوزستان - ماشین سازی؛ صدرنشین آسیایی با قعرنشین لیگ برتر

دو پیروزی آسیایی در دو بازی می‌تواند هر تیمی را غره کرده و صاحب اعتماد به نفسی عجیب نماید. اتفاقی که برای تیم استقلال خوزستان به وقوع پیوسته است. تیم رده دهشتم لیگ برتر، حالا در گروه آسیایی‌اش با ارائه بهترین عملکرد صدر نشین است و با این شرایط می‌خواهد در خانه خود به مصاف تیمی برود که هفته‌های زیادی است در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.قطعا بعد از دو پیروزی آسیایی حالا هواداران استقلال خوزستان هم اقبال بیشتری به این تیم نشان خواهند داد. شاگردان پورموسوی که حالا روحیه و شخصیتی مضاعف پیدا کرده‌اند، باید با یک دیدار سنگین مقابل تیمی انجام دهد که برای فرار از قعر جدول دست به یک بازی انتحاری خواهد زد. البته شرایط جدول به گونه‌ایست که ماشین سازان حتی اگر این بازی خارج از خانه را با پیروزی به اتمام برسانند، باز هم از انتهای جدول جدا نمی‌شوند. اما می‌توانند به هفته‌های پیش رو امیدوارتر باشند.شاگردان پورموسوی هم در بهترین شرایط ممکن تنها ممکن است در صورت پیروزی دو پله در جدول رده بندی صعود کنند و خود را به رده ششم جدول برسانند.

* استقلال  - سیاه جامگان؛ نخستین آزمون میثاقیان در لیگ شانزدهم

سیاه جامگان که حالا رسما در بین دو تیم انتهای جدول قرار گرفته، در اولین آزمونش با اکبر میثاقیان باید به مصاف یکی از آماده ترین تیم های فعلی فوتبال کشور برود. دیدار با استقلالی که این روزها به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند و به کمتر از سه گل به حریفانش راضی نیست.شاگردان علیرضا منصوریان که ۴۰ امتیاز از ۲۲ بازی در جایگاه سوم جدول قرار گرفته اند، ۱۸ امتیاز از این ۴۰ امتیاز را تنها در همین هفت هفته‌ای که از نیم فصل دوم گذشته به حساب خود واریز کرده است و این نشان می‌دهد که این تیم در نیم فصل دوم تا چه میزان تیم قابل احترامی است. 

همچنین استقلالی‌ها ۱۶ گل از مجموع ۳۴ گل شان را هم در همین ۷ بازی نیم فصل دوم به ثمر رسانده‌اند که این هم نشان از خط حمله خطرناک آبی پوشان دارد.سیاه جامگان برای فرار از سیاه روزی، به تازگی اکبر میثاقیان را به عنوان سرمربی به کار گرفته است و این مربی با تجربه باید در نخستین آزمونش به مصاف یکی از آماده ترین تیم های حال حاضر کشور برود. نکته جالب در خصوص این بازی این است که بازی با هر نتیجه ای به پایان برسد، تغییری در جایگاه هیچ یک از دو تیم ایجاد نخواهد شد.