به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۱۲۶۵۵۷
بارسلونا 5 سلتاویگو 0

بازگشت آبی و اناری‌ها به روزهای خوب

گروه ورزشي: شب گذشته در لاليگاي اسپانيا، بارسلونا در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 5-0 سلتاویگو را شکست بدهد تا با روحیه‌ای مناسب برای دیدار حساس مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان آماده شوند.
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان انریکه در ادامه نمایش های خوب اخیرشان، در این دیدار هم کاملا برتر از حریف بودند و با ارائه یک نمایش حساب شده، توانستند مقابل سلتا به یک پیروزی پرگل برسند و بار دیگر در صدر جدول قرار بگیرند.همانطور که انتظار می رفت بازی با برتری بارسا آغاز شد اما دفاع فشرده بازیکنان سلتا، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. برتری بارسا ادامه داشت اما 20 دقیقه طول کشید تا این تیم اولین موقعیت جدی اش را ایجاد کند اما ضربات پیاپی سوارز و مسی، به تیر دروازه حریف برخورد کرد. در حالی که تلاش تیمی بارسا برای رسیدن به گل نتیجه نداشت، در دقیقه 24، مسی روی یک حرکت انفرادی کار را تمام کرد. ستاره آرژانتینی که در میانه زمین صاحب توپ شده بود، با یک حرکت انفرادی تماشایی تا محوطه جریمه حریف پیش رفت و در نهایت با یک شوت دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

 بعد از این گل برای دقایق سلتاویگو پیش کشید اما پس از آن بار دیگر بازیکنان بارسا ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از چند موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 40، به گل دوم رسیدند. این بار مسی در نقش گلساز ظاهر شد و پاس در عمق او را نیمار با یک ضربه چیپ تماشایی، به گل تبدیل کرد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

 

 برتری بارسا در نیمه دوم هم ادامه داشت و چیزی نمانده بود که سرخی روبرتو در دقیقه 50، روی یک حرکت انفرادی به گل برسد اما در نهایت مدافعان سلتا مانع گلزنی او شدند. حملات بارسا ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 57، ایوان راکیتیچ اختلاف را به سه گل افزایش داد. روی همکاری مسی و رافینیا، توپ در موقعیت مشکوک به آفساید به راکیتیچ رسید و او هم با ضربه ای راحت، کار را تمام کرد.

  

 این گل هم از فشار حملات بارسا کم نکرد و این تیم در دقیقه 61 به گل چهارم رسید. روی یک ضربه کرنر کوتاه، مسی پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و پاس او به دهانه دروازه را ساموئل اومتیتی با یک ضربه نوک پای ساده، تبدیل به گل کرد.  

 بارسا که دست بردار نبود، تنها 3 دقیقه بعد به گل پنجم رسید. این بار هم نوبت مسی بود که بعد از یک نفوذ خوب به محوطه جریمه سلتا، با یک حرکت عرضی خط دفاعی حریف را به هم بریزد و با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه حریف بفرستد. 

 بعد از این گل بازی متعادل تر شد و هر دو تیم تا پایان بازی موقعیت های دیگری هم برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با همان نتیجه 5-0 به پایان رسید.