به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۱۲۶۵۶۷

صداوسیما لاریجانی را هم سانسور کرد

گروه سياسي: بخش‌های مختلف خبری صداوسیما، اظهارات علی لاریجانی - رئیس مجلس - در جلسه علنی روز شنبه در مورد دروغ‌پراکنی جبهه مردمی نیروهای انقلاب را سانسور کرد.
صداوسیما لاریجانی را هم سانسور کرد
«۲۴ آنلاین» در ادامه نوشت: لاریجانی در جلسه دیروز در واکنش به حملاتی که در مورد مصوبه تعیین سقف حقوق و دستمزد کارشناسان صورت گرفته بود و منجر به حمله تشکل جدید اصولگرایان موسوم به «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» شده بود، این تشکل را به «جانماز آب کشیدن» متصف کرد و گفت: برایم جالب است برخی تشکل‌هایی که به‌تازگی به‌وجود آمده‌اند با بیان بی‌ادبانه نسبت به مجلس حرف‌هایی نادرست زدند.وی افزود: جالب است که رئیس کمیسیون تلفیق که عضو هیأت مؤسس این تشکیلات است، به من گفت که شورای نگهبان این ایراد را گرفته و گفته باید اینها را اضافه کنید. چرا به شورای نگهبان چیزی نمی‌گویید؟ اگر شما با بخش مدیریتی این بند مشکل دارید، شورای نگهبان عامل آن بوده است؛ لابد می‌ترسید صلاحیت آقایان را رد کند. برخی آقایانی که این حرف‌ها را زدند، من نمی‌خواهم نام ببرم. اینها در مجلس سابقه دارند و دریافتی‌هایشان در مجلس وجود دارد. می‌دانم چجوری بودند؛ این‌قدر جانماز آب نکشند.

این بخش از اظهارات رئیس مجلس شورای اسلامی، در بخش‌های متعدد خبری صداوسیما پخش نشد.این سایت در پایان نوشت: رفتار جانبدارانه صداوسیما در انتخابات، همواره از نقاط ضعف این رسانه بوده و آنگونه که در محافل سیاسی گفته می‌شود، خط مشی این رسانه در دوره ضرغامی و پس از آن به‌شدت تحت نفوذ و تاثیر جریان‌های سیاسی خارج از سازمان صداوسیما قرار دارد.


یک فیلمساز تجربی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۵ ۱۹:۰۹
یک تهیه کننده با سابقه زیاد صدا و سیما در دفتر کارش به من می گفت
عده ای از دولت قبل در بخش های کلیدی از صدا و سیما راه پیدا کردن
و همون عقاید عده ای اندک از حزب خودشون رو هر روز ترویج می کنند
که به صورت تبعیض آمیزی بر برنامه سازان غیر همفکر رو کنار میزنن
امیدوارم یکی از رسانه ها یا دستگاهها از صدا سیما تحقیقی انجام بدن
که فقط مصادره یک عده محدود نباشه و حرف مردم هم شنیده بشه. (349469)