به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۱۲۶۷۸۳
عضو هیات مدیره استقلال:

با رحمتی و حیدری برخورد می‌کنیم

گروه ورزشي: عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:رحمتی و حیدری بیش از 60 درصد از مطالبات این فصل خود را گرفته‌اند و از عوامل تعطیلی تمرین استقلال بودند.
 حسن زمانی در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص اتفاقاتی که طی یکی دو روز اخیر رخ داده و در نهایت منجر به تعطیلی تمرین استقلال شده است، گفت:‌تمام مواردی که طی روزهای گذشته گفته‌ام مستند است و همین مستندات در هیأت مدیره باشگاه وجود دارد. هیچ یک از بازیکنان استقلال تا این لحظه کمتر از 50 درصد نگرفته‌اند که برخی از عوامل باعث تعطیلی تیم شدند و جالب است که همین عوامل بیش از 60 درصد مطالبات خود را دریافت کرده‌اند.

گزارشگر رادیو ورزش خطاب به زمانی گفت: هواداران استقلال که با برنامه ما تماس می‌گیرند می‌خواهند بدانند کدام بازیکنان بیش از 60 درصد گرفته و عامل تعطیلی تمرین شده‌اند که زمانی گفت مهدی رحمتی و خسرو حیدری 60 درصد مطالبات این فصل را دریافت کردند و متاسفانه از بزرگان تیم که حرمت لباس استقلال را نگه نداشتند انتظار داشتیم این کار را انجام ندهند.

وی افزود: متاسفانه این رویه از عمان تا به اینجا ادامه پیدا کرد و در تهران عملی شد ولی هواداران استقلال باید بدانند این تیم تیم بزرگی است و برخی افراد فقط به دنبال منافع شخصی‌شان هستند. شک نکنید هیأت مدیره باشگاه با این موضوع برخورد خواهد کرد و ما نباید همه مسائل را امنیتی کنیم. استقلال روی دور برد افتاده بود و این درست نیست که یکی دو بازیکن بزرگ تیم بخواهند از جوانی جوانان سوءاستفاده کنند.

زمانی در خصوص اینکه خیلی‌ها به مصاحبه‌های متعدد او انتقاد می‌کنند، گفت:‌من حاضرم یک سال حرف نزنم ولی دوستان حرمت لباس استقلال را نگه دارند. من به مظلومیت استقلال پی بردم چون ما هم پول دادیم و هم ناز کشیدیم و هم حالا بدهکار شدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که قرار است کی جلسه هیأت مدیره تشکیل شود، گفت: جلسه هیأت مدیره هفته آینده که جلسه پایانی سال خواهد بود برگزار خواهد شد و مطمئن باشید با عوامل این اتفاق برخورد خواهد شد. من از کادر فنی استقلال گله دارم و یادم می‌آید طی چند سال گذشته قرار بود بازیکنان اعتصاب کرده و تمرین را تعطیل کنند اما مربی وقت با قاطعیت پای کار ایستاد و اعلام کرد هر کسی نمی‌خواهد تمرین کند بهتر است از استقلال برود.

عضو هیأت مدیره استقلال در خصوص اظهارات روز گذشته علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه بازیکنان فقط 40 درصد گرفته‌اند و او به همه مسائل مالی بازیکنان اشراف دارد، گفت: این حرف اصلا درست نیست. گله ما از کادر فنی این است که چرا اجازه داد بازیکنان تمرین نکنند. کادر فنی باید لخت می‌شد و به زمین می‌رفت و عذر هر بازیکنی که تمرین نمی‌کرد می‌خواست. وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا کادر فنی مطالباتش را گرفته است، گفت: آنها هم مطالبات خود را به صورت قانونی گرفته‌اند ولی الان رقم دقیقش را نمی‌دانم.