به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۳
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۱۲۶۷۹۰

خانه‌تکانی بهار در 5 سالگی!

خانه‌تکانی بهار در 5 سالگی!
گروه سیاسی: دهم اسفند 1390 با مطالب «برای چه آمده‌ایم؟!» (اینجا) به جمع رسانه‌های خبری پیوستیم. انگار همین دیروز بود! نه اینکه خوش گذشته باشد؛ دلیلش این است که فعالان این حوزه (رسانه) واقعاً زمان برایشان به سرعت برق می‌گذرد! سریع و بدون مجالی برای سرخاراندن! یکباره که به تقویم می‌نگری سر ماه رسیده و کمی بیشتر به میانه سال و با یک چشم به هم زدن بیشتر، آخر سالی! حالا 5 سال از عمرمان به همین سرعت گذشت و لازم دیدیم دستی به سر و روی سایت بکشیم! یک خانه‌تکانی بهاری در 5 سالگی و شروع 6 سالگی فعالیت‌مان. پیشاپیش جشن و عيد باستانی نوروز را به همه شما عزیزان تبریک می‌گوییم. خدا به همه ایرانیان، عزت و سلامتی عطا فرماید و سربلندی و شادکامی. نظرتان را درباره فعالیت سایت و همچنین تغییرات ایجاد شده در زیر همین مطلب برایمان ارسال نمایید که برایمان بسیار ارزشمند خواهد بود.

ضیاءالدین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ۱۲:۲۲
پیشاپیش سال نومبارک.قالب جدیدسایت بهارهم خیلی زیباست. (349612)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ۲۲:۲۶
قبلا برای مخالفت با نظر هم منفی رو میگذاشتین ولی الا کلا برداشتینش که این رو اصلاح کنین بهتره، که بشه با یک نظر هم مخالفت کرد و هم موافقت (349664)
فردوس و مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ۱۳:۲۱
ضمن تبریک پیشاپیش سال نو خدمت همه ایرانیان در هر نقطه از کره زمین برای همه خدمتگزاران راستین ایران اسلامی به خصوص اصلاحات و اعتدال و بهار نیوز ارزوی موفقیت دارم در پایان به سید اصلاحات هم سلام میرسانم (349614)
مهدی از ارومیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ۱۳:۵۳
ضمن تشکر از زحمات 5 ساله بهار نیوز عزیز بابت امانتداری در خبر و شفافیت اذهان عمومی. ضمناً سایت بسیاز زیبا و جذاب شده است. (349616)
کارون خشک شد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ۱۴:۲۴
سلام و با تشکر و خسته نباشید خدمت شما. لطفا اخبار استان خوزستان را بیش از گذشته پوشش دهید. ممنونم (349618)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ۱۴:۵۸
منفی خور صفحاتتان راهم درست کنید .
فقط میشه مثبت داد.
صفحات قبلی طراحیش بهتر بود و طول میکشه به صفحه بندی حدید عادت کنیم. (349621)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۰ ۰۰:۲۹
دوست من در گذشته که امتیاز دهی مثبت و منفی برای هر کامنت وجود داشت برخی اوقات یک سری افراد جریان ... به سایت میومدند و با راههای خاصی یکباره امتیازات را تغییر میدانند . به نظر من فقط اگه بشه رای مثبت داد خیلی خوبه مثل همین حالتی که الان هست (349668)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ۱۵:۲۴
خبرگزاری شما خیلی عالی است و طراحی جدیدش هم فوق العاده هست تشکر از زحمات شما که در این وضعیت رسانه ای مملکت همیشه طرف حق و مردم بوده اید شما در اگاهی جامعه و مردم نسبت به حقوقشان نقش مهمی دارید با ارزوی سلامتی برای شما وهمکاران شما (349624)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ۱۶:۱۴
شاد باشین (349627)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ۱۶:۱۴
آرزوی موفقیت (349628)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ۱۶:۲۶
بهار... بهارت مبارک
خبرای مربوط به گرد و خاک خوزستانو خوب بازتاب دادین... ممنون (349635)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ۱۷:۲۱
درووود بر شما بهار نیوزی های عزیز

قالب جدید خوبه اما با قبلی خاطرات خوبی داشتیم و این پنج سال به اون قالب عادت کرده بودیم. اما به هر حال تا قیامت هم نمیشه یکنواخت راند. به نظرم لازم بود همچین خانه تکانی و نو شدنی.
امیدوارم از این به بعد بروز تر و پر خبر تر باشید. همچنین در انتهای بیشتر خبرها امکان اظهار نظر کاربران را فراهم سازید.
بهار نیوز خانه ماست . برقرار باشید . پیشاپیش نوروزتان پیروز (349643)
همراه قدیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ۱۷:۲۷
خیلی خیلی خسته نباشید و خدا قوت
سال هاست که باهاتونم
از دیدن صفحه جدید هم ذوق کردم (349647)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ۱۸:۱۸
دست شما درد نکنه. ممنون از زحماتتون. خدا قوت. از همه دست اندرکاران سایت وزین بهار تشکر فراوان دارم. (349650)
مردمی
United Kingdom
۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ۲۳:۲۳
با سلام و عرض ادب و احترام ..
بله 5 سال گذشت و به نظر من در خصوص عملکرد خبررسانی شما خوب بود و مثبت .
بجز تبریک پیشاپیش سال نو ، و آرزوی سلامتی برای تک تک شما و مجموعه ی سالم و خیرخواه شما ، جسارتاً آرزو می کنم که خداوند انشاالله فضایی بازتر و آزادی فراگیرتری برای همه رسانه ها فراهم آورد ... از ما و شما خیلی کاری ساخته نیست ...! فقط مگر خدا ....
ان شاالله ... (349665)
امیر
United Kingdom
۱۳۹۵/۱۲/۲۰ ۱۳:۴۲
طراحیتون خوبه. مخصوصن اینکه نسخه موبایل هم داره. (349682)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۰ ۱۴:۰۶
سلام. سایت تون خیلی قشنگ شده. ولی صفحه اولش خیلی شلوغ و طولانیه. خلوت تر بشه بهتره...مثلا دسته بندی بشه
دوم هم لطفا لطفا لطفا تو بخش نظرات، امتیاز + و منفی رو بذارید. منفی رو چرا برداشتید؟!!!! شبیه سایت الف شده. اصلا جالب نیست این قضیه.
موفق باشید. (349684)
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۰ ۱۶:۲۲
سلام چند تا پیشنهاد اول منفی رو بخش نظرات اضافه کنین دوم بخش ویدئو رو به سایت اضافه کنین مثل سایت انتخاب برای حل مشکل سرور و حجم فیلم میتونین از آپارات استفاده کنین اون گوشه عکس و فیلم رو بردارین سوم بخش نظرات همه خبرها آزاد باشه تا برای همه خبرها بشه نظر گذاشت چهارم بخش سفیدی اول صفحه در قسمت پایین حذف کنین و کادر پایین قالب سایت را رو به اخبار نزدیکتر کنین یا به جاش تماشاخانه تصویری ایجاد کنین که عکس سایت رو نمایش بده مثل فرارو و تابناک پنجم دسته بندی سایتتون رو مرتب کنین وبخش های مختلف رو از هم جدا کنین مثل تابناک ششم یه بخشی هم برای ارسال مطالب کاربران بزارین مثل فردا نیوز و تابناک.....واقعا قالب سایت خوب شده .....شرمنده سرتونو درد آوردم (349691)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۱ ۰۸:۴۵
درود. خدا قوت.4 سالی است که ار این سایت استفاده می کنم. جزء سایت هایی است که هر روز در کنار دیگر سایت ها حتما نگاهی به آن می اندازم. راضی ام. در کارتان موفق باشید. پیشاپیش نوروزتان مبارک. (349725)
۱۳۹۵/۱۲/۲۱ ۱۰:۱۱
با سلام و خسته نباشید. هنوز چشممان به سایت جدید عادت نکرده تغییر کار لازمی است. هرچند سایت شما یک سایت اصلاح طلب و حامی روحانی ولی نباید انتقادات جدی و درست به روحانی و کابینه اش را به جهت مصالح سیاسی از نظر دور بدارد اگر شما انتقادات جدید در خصوص اقتصاد در دولت روحانی را مطرح میکردید شاید باعث عملکرد بهتر اقتصادی دولت میشد (349729)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۱ ۱۴:۲۸
خسته نباشی عرض میکنم..مرسی که بودین و هستین. (349747)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۱ ۱۴:۳۵
سلام. سایت زیبا شده . اون نوار متحرک خبرها+جملات انگیزشی را دوبار در صفحه آوردین. که به نظر فقط همون بالایی باشه کافیه. جملات انگیزشی را در سمت چپ و در قالب تصویر کوچک که هر چند لحظه متن عوض شود بذارین. سال نو مبارک (349750)
کیوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۲ ۰۸:۵۵
درود فراوان به تیم بهار نیوز. خیلی کار خوبی انجام دادید . وبسایت از نظر بصری و دسته بندی موضوعی و طراحی ، خیلی کاربرپسند تر از قبل شده. و همچنین خیلی سبک و متناسب با سرعت بد اینترنت در ایران طراحی شده. (349827)
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ۰۸:۳۸
سلام دوستان بهاری ، نوروزتون مبارک
امیدوارم روز بروز تحریریه بهاری تر وسرزنده تر بشید ودراین شرایط که پیچیدگی های از نظر سیاسی وفرهنگی واجتماعی دارد ،بتونید با زرنگی واستادی تمام رسالت خودرا به انجام برسانید . موفق باشید (349884)
سید محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ۱۹:۰۲
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه بهارنیوزی ها. واقعا تیم بهارنیوز یکی از بهترین تیم ها در زمینه پوشش انواع اخبار و مخصوصا عدم انتشار اخبار کذب و افراطی (برخلاف بسیاری از خبرگزاری های دیگر!!) است . هرکسی که از هر جناحی به مطالب سایت نگاهی بیندازد اگر واقعا بدون افراط ببیند متوجه می شود ک مطالب این سایت کامل و به دور از افراط می باشد. و انشالله این تیم همینطور پرتلاش به کار خود ادامه دهد.پیشاپیش سال جدید و بهار جدید را بهتون تبریک عرض میکنم (349949)
۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ۲۰:۳۵
بهار در بهار و بهار در بهار در بهار مبارک!؟ (349958)