به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب : ۱۲۶۸۲۷

تجمع معلمان سراسر کشور

گروه جامعه: معلمان شاغل و بازنشسته صبح امروز (پنجشنبه ۱۹ اسفند) در سراسر کشور در تجمعی اعتراض‌آمیز خواسته‌های خود را مطرح کردند.
به گزارش تسنیم، صبح امروز در سراسر کشور تجمع اعتراضی معلمان شاغل و بازنشسته برگزار شد. هماهنگی‌ برای برگزاری این تجمع در هفته‌های اخیر از طریق فضای مجازی و کانال‌ها و گروه‌های وابسته به معلمان انجام شده بود. این تجمع که در استان‌های مختلف کشور از جمله تهران، خوزستان، کردستان، خراسان جنوبی، اردبیل، آذربایجان شرقی و چهارمحال بختیاری برگزار شد، در تهران در مقابل مجلس شورای اسلامی صورت پذیرفت. معلمان شاغل و بازنشسته حاضر در این تجمع نسبت به بی‌توجهی به وضعیت معیشتی فرهنگیان، بهبود وضعیت آموزشی در مدارس و بازگرداندن پول‌های از دست رفته به صندوق ذخیره فرهنگیان معترض بودند و خواستار رفع این مشکلات شدند.
 
 
(عکس) تجمع معلمان سراسر کشور 
(عکس) تجمع معلمان سراسر کشور 
 (عکس) تجمع معلمان سراسر کشور

توسیوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۰ ۰۷:۰۱
باتشکر از همه حاضرین در این تجمع اعتراضی صنفی به مشکلات فراوان ما معلمان کاش همه فرهنگیان با هم متحد بودیم نه متفرق و مختلف در رسیدن به حق خود در معیشت ومنزلت مناسب راستی بهار ممنون که خبررسانی کردید درحالی که اکثر رسانه ها در این مورد سکوت کردند (349674)
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۰ ۱۴:۴۹
محرکان و برنامه ریزان مخفی بسیاری از تجمعات صنفی چه در دوره اصلاحات و چه در دوره روحانی، دلواپسان هستتد که اقشار مختلف را تحریک به تجمع مقابل مجلس و ... می کنند، غافل از اینکه بسیاری از نارسایی ها ریشه ای قدیمی دارند ، هدف دیگر انها انیست که می خواهند به نظام این پیام را بدهند که اگر ما دلواپسان و روشهای ما ( نتایج فاجعه بار هشت سال سیاست انها را البته در زمان احمدی نژاد دیدیم )نباشد ، کشور هرج و مرج میشود، (349685)