به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب : ۱۲۶۸۲۸

رونمایی از خودروی پرنده ایرباس /تصاوير

گروه فناوري: چندان مرسوم نیست که عرصه‌های ویژه صنایع اتومبیل و هوافضا در کنار یکدیگر قرار گیرند، اما به نظر می‌رسد اگر این اتفاق نادر رخ دهد، ویژگی‌های پروازی بر قدرت مانورپذیری زمینی بچربد.
"نمایشگاه خودرویی ژنو" شما می‌توانید این اتفاق نادر را درغرقه خودرویی- پروازی ایتال‌دیزاین و ایرباس در نمایشگاه خودرویی سوئیس به نظاره بنشینید.
 
(تصاویر) رونمایی از خودروی پرنده ایرباس
 
"پاپ-‌آپ"، یک شاهکار حمل و نقل چند منظوره در زمین و آسمان است که از سه بخش متفاوت تشکیل شده و محصول طراحی گروه "ایتال‌دیزاین" برای ایرباس محسوب می‌شود. به همین دلیل این محصول هوایی در غرفه ایتال‌دیزاین ژنو به نمایش درآمده است.
 
 (تصاویر) رونمایی از خودروی پرنده ایرباس
اولین بخش "پاپ آپ"، یک پلت‌فرم هوش طبیعی است که به مدیریت سفرهای پیچیده بوده و سناریوهای مصرفی جایگزین را برای تجربیات متفاوت و یکپارچه ارائه می‌دهد. بخش بعدی کپسول مخصوص مسافران است که با دو ماژول الکتریکی متفاوت (در زمین و هوا) فعال می‌شود. در نهایت این سامانه شامل یک ماژول حد واسط می‌شود که که به صورت مجازی با کاربران در تعامل است.
 
(تصاویر) رونمایی از خودروی پرنده ایرباس

سرانجام مدل پروازی ایرباس پس مدت‌ها وعده و وعید در نمایشگاه ژنو و در غرفه ایتال‌دیزاین به نمایش درآمد.
غرفه ایتال‌دیزاین-ایرباس در ژنو
 
 (تصاویر) رونمایی از خودروی پرنده ایرباس

پاپ‌آپ یک ترکیب از یک خودروی دونفره جاده‌ای در کنار ویژگی‌های یک سامانه پروازی با قابلیت صعود عمودی است.

ایتال‌دیزاین که هم‌اکنون بخشی از گروه بزرگ فولکس‌واگن به‌حساب می‌آید  امسال در نمایشگاه ژنو  از ابرخودروی ۱۰ سیلندر خود رونمایی کرد.
 
(تصاویر) رونمایی از خودروی پرنده ایرباس

ایتال‌دیزاین که مجموعه‌داران و عاشقان دنیای ماشین را هدف قرار داده است، قصد دارد تنها ۵ دستگاه از این خودرو را تولید کند. این شرکت امیدوار است که اولین سری از خودروی خود را قبل از پایان سال ۲۰۱۷ روانه‌ بازار کند.