کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کدام وظایف مجلس خبرگان حکم می‌کند رییس آن به دولت بتازد؟

این روزها همه به روحانی میتازند شما چطور؟

19 اسفند 1395 ساعت 23:32


گروه سیاسی- رسانه ها: روزنامه ی «جمهوری اسلامی» در یادداشتی درباره ی موضع گیری رییس مجلس خبرگان در برابر حسن روحانی، رییس جمهور نوشت: فرهنگ اعتراف به اشتباهات و معذرت خواهی بابت خطاها، همیشه پسندیده و لازم است و در نظام جمهوری اسلامی شایسته‌تر. ولی اینکه مسئولان بالای کشور مدام یکدیگر را دعوت به عذر خواهی نمایند دیگر از نوادر روزگار ماست و در صورت تداوم موجب مضحکه می‌شود و آثار منفی فراوانی خواهد داشت.زیرا:

اولا نظام ما یک پارچه است و تصمیمات کلان در چهار چوب سیاست گذاری‌های قانون‌مند صورت می‌پذیرد و این رویه تداعی نوعی هرج و مرج می‌کند.
ثانیا: برای ناظرین داخلی و خارجی این تصور حاصل می‌شود که گویا مقامات عالی رتبه کشور غیر از رنجاندن مردم خدمتی نمی‌کنند و باید همواره عذر خواه باشند و این رویه خلاف مصالح کشور است.
ثالثا: کدام یک از وظایف مجلس خبرگان رهبری حکم می‌کند رئیس آن اینگونه به دولت بتازد؟
و نکته پایانی اینکه بله! دولت‌ها و کسانی بودند که با مردم بسیار بد کردند ولی نه خود آنها و نه حامیان و پدیدآورندگان، کلمه‌ای در عذر خواهی نگفتند هیچ که طلب کار هم هستند و خود را به خواب غفلت زده‌اند. چرا کسی به سراغ آن کارنامه سیاه تاریخ معاصر انقلاب نمی‌رود. دولت آقای روحانی قطعاً اگر جایی اشتباهی کرده نباید از عذرخواهی ابایی داشته باشد و مردم بخاطر همین صداقت به او رای داده‌اند اما نکته اینجاست که اگر رقبا مرتب به این دولت نیش خنجر می‌زنند یک سر سوزن نیز به خود بزنند.


کد مطلب: 126833

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/126833/این-روزها-همه-روحانی-میتازند-چطور

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir