به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : ۱۲۶۸۷۸

سونامی بزرگ در استقلال در راه است؟

گروه ورزشی: مدیرعامل استقلال، دیروز نشست دوستانه ای با بازیکنان تیمش برگزار کرد و به آنها قول داد تمام تلاشش را برای حل مشکلات مالی آنها انجام بدهد.
به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان استقلال چند روزی است که به دلیل مشکلات مالی تمرین را تحریم کرده اند و حاضر نیستند آماده بازی های حساس پیش رو شوند و همین موضوع بهانه ای شد که سیدرضا افتخاری دیروز با حضور در کمپ حجازی جلسه ای با آنها برگزار کند. سید رضا افتخاری در جلسه به بازیکنان تیمش گفت: از صبری که در این مدت کردید، تشکر می کنم. تمام تلاشم را می کنم که به تعهدات باشگاه نسبت به شما عمل کنم اما دست تنها نمی شود کاری کرد. امسال 2 میلیارد پول طلب های گذشته بازیکنان خارجی باشگاه را داده ام و در مجموع 5 میلیارد بدهای های گذشته باشگاه را پرداخت کرده ام و این موضوع کارمان را سخت کرده است.
 
او در ادامه با گلایه بازیکنان استقلال در مورد مصاحبه زمانی روبه رو شد که اینطور به آن پاسخ داد: به این صحبت ها توجه نکنید و حرف های بی ارزش را نباید پاسخ داد. به خوبی می دانم پشت صحبت های زمانی کدام عضو هیئت مدیره است و این مسائل را به آقای سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان هم منتقل کرده ام. مدیرعامل استقلال ادامه داد: با انتخاب اعضای مجمع باشگاه به زودی همه این اعضا برکنار خواهند شد. من در جلسه ای که با آقای سلطانی فر داشتم، قرار شد اعضای اقتصادی انتخاب شوند. انشاالله کسانی به باشگاه می آیند که بتوانند کمک کنند. اعضای کنونی هیئت مدیره نه از نظر مالی و نه حقوقی توان کمک کردن ندارند و فقط با مصاحبه های خود حاشیه درست می کنند و البته از باشگاه درخواست گرمکن هم دارند. شما نگران این موضوع نباشید و من تمام تلاشم را می کنم که تعهدات شما را انجام بدهم.
 
افتخاری در پایان صحبت هایش گفت: بازی با لوکوموتیو بسیار مهم است و من از شما می خواهم با تمام توان برابر این تیم به میدان بروید و نتیجه خوبی به دست بیاورید. در این جلسه بازیکنانی مثل مهدی رحمتی، خسرو حیدری، بهنام برزای، کاوه رضایی، امید ابراهیمی و جابر انصاری به نمایندگی از سایر بازیکنان چند دقیقه ای به درد دل با مدیران باشگاه پرداختند.