۰

خرید لینک در طراحی سایت و آستانه تحمل گوگل

دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

 
 
گوگل و برخورد با اسپم در طراحی سایت

گوگل به عنوان غول بدون رقیب دنیای اینترنت و طراحی سایت در زمینه های فراوانی در حال فعالیت است و با توجه به حجم کارهای آن طبیعتاً با شرکت ها و کارتل های فراوانی همکاری دارد. از  جمله سازمان هایی که با گوگل همکاری می کنند به این صورت عمل می کنند که از کارمندان خود می خواهند به جست و جو در اینترنت پرداخته و میزان رضایت خود و کیفیت نتایجی که به دست می آورند را بررسی نمایند. در واقع این فعالیت ها صرفا در جهت آنالیز الگوریتم های جدید گوگل به کار رفته و بر رنک شما در گوگل هیچ تأثیری ندارد. بنابراین گوگل در زمینه طراحی سایت و سئو سایت و نیز آنالیز کیفیت الگوریتم های خود همواره با سازمان ها و نهادهایی در حال همکاری می باشد.
 


ثبت پست مهمان و عکس العمل گوگل

امروزه اکثر شرکت ها و صاحبان طراحی سایت ها اینگونه برداشت کرده اند که با تولید تعداد فراوانی پست های مهمان و لینک دادن آنها به خود نتیجه مورد نظر را دریافت خواهند کرد. این افراد اشتباه نمی کنند و در کوتاه مدت ممکن است چنین اتفاقی بیفتد و رتبه خوبی را به دست بیاورید. اما مشکلی که همواره ممکن است در طراحی وب سایت آنها پیش بیاید این است که در مدت طولانی گوگل به شما بدبین شده و لینک های شما را با لینک های خریداری شده یکی می داند و در مقالات مختلفی نیز در بخش آموزش طراحی سایت توضیح دادیم که گوگل با لینک های خریداری شده مشکل دارد و ممکن است شما را جریمه و با اُفت رتبه مواجه کند و یا در صورت ادامه حتی امکان پنالتی سایت شما نیز وجود دارد. البته می توان با نوفالو کردن لینک ها این خطر را کاهش و از بین  برد ولی اینگونه صورت مساله را پاک کرده اید. بنابراین در کنار خوب بودن و مزایای پست میهمان باید مواردی همچون تعداد و زمان را نیز در نظر گرفته تا به مشکل برخورد نکنید.
کد مطلب: 127043