به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۱۲۷۰۶۳
گفت‌وگوی ملی در مجلس می‌تواند محقق شود

لاریجانی: ممنوع التصویری خاتمی مصوبه قانونی ندارد

گروه سیاسی: رییس مجلس گفت: قطعا مصوبه قانونی را مجلس باید تصویب کند بدیهی است که در زمینه ممنوع‌التصویری مصوبه قانونی وجود ندارد.
لاریجانی: ممنوع التصویری خاتمی مصوبه قانونی ندارد
علی لاریجانی در نشست خبری خود در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه سال گذشته در آستانه انتخابات بحث رفع ممنوع التصویری سید محمد خاتمی به کجا رسید و  با توجه به طرح گفت‌وگوی ملی که در مجلس در جریان است، جه اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است، گفت: در مجلس کمیته‌ای در این زمینه  وجود ندارد و از تشکیل چنین کمیته‌ای در فراکسیون امید من اطلاعی ندارم. او افزود: طرحی را برخی دوستان در این زمینه ارائه کردند که بخوانم محور این طرح این بود که بین جریان‌های فکری در سطح پارلمان گفت‌وگو باشد این موضوع در سطح مجلس مشکلی ندارد. مجلسی‌ها ضمن داشتن عقاید مختلف با هم گفت‌و‌گو می‌کنند و مانعی در این زمینه وجود ندارد اگر دوستان پیگیری کنند می‌تواند محقق شود. البته این گفت‌وگوها الان می‌تواند سازمندتر شود. رییس‌مجلس در مورد پیگیری رفع ممنوع‌التصویری سیدمحمد خاتمی هم گفت: ضمن روابط برادرانه با قوا هر کسی جای خود تصمیم می‌گیرد و قرار نیست جای آنها تصمیم‌گیری کنیم و توسعه اختیارات بدهیم. ما فقط باید موضوع را منعکس کنیم. او گفت: قطعا مصوبه قانونی را مجلس باید تصویب کند بدیهی است که در این زمینه مصوبه قانونی وجود ندارد اما بالاخره یک جایی باید تصمیم بگیرد، شما نمی‌دانید کجاست؟

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ۱۸:۱۴
یکی نیست بگه تو این چند ساله کجا بودین الان نزدیک انتخابات نظر میدین (349943)
توسیوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ۱۸:۴۹
سید بین اصلاح طلبان محبوبست اماجالب بود اگه هر مسولی میگه ممنوع ال...سید قانونی نیست چطور غیرقانونی اجرا میشه؟ یا قانونی است اما هیچ فردی نمیخاد زیر بارش بره؟ (349946)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ۲۰:۵۰
مگر حکم قضایی ( فارغ از اینکه متهم کیست ) را مجلس تصویب میکند ؟ این توسعه اختیارات نیست ؟ (349961)
حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ۲۲:۱۰
من فكر مي كنم سيد بزرگوار احتياجي به رفع هيچ محدوديتي ندارد او تاثيرش در هر صورت خواهد گذاشت همانطور كه به احترام سيد محبوبمان به اقاي روحاني راي داديم اين بار نيز سيد هر چه نظرش باشد عمل خواهيم كرد (349969)
رضا گرگانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ۰۷:۳۶
خاتمی در قلب اکثریت مردم جا دارد کسانی که منافع خود را در خطر میبینند به او فحاشی مینمایند .خاتمی جان از اعماق قلبم دوستت درایم/بهترین دوران دوران ریاست جمهوری خاتمی بود واقعا همه چیز فراوانی وارزان بود .خدا خیرش بده (349984)