به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب : ۱۲۷۰۶۷

بقایی: یارانه را به 250 هزار تومان می‌رسانم!

گروه سیاسی: حمید بقایی مدعی شد که در صورت رئیس‌جمهور شدن، مبلغ یارانه‌ها را به ۲۵۰ هزار تومان خواهد رساند.
به گزارش ایسنا، حمید بقایی که قصد دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ کاندیدا شود امروز (دوشنبه) در نشستی اعلام کرد: یارانه را در گام اول ۱۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، در گام دوم تا ۲۰۰ هزار تومان و در گام سوم به ۲۵۰ هزار تومان می‌رسانم. وی مبلغ یارانه قابل پرداخت در شرایط فعلی در گام اول را ۱۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد. بقایی همچنین از اجرای طرح بیمه بازنشستگی زنان خانه‌دار در صورت پیروزی در انتخابات خبر داد.

مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ۲۱:۳۷
بازم بوی شعارهای پوپولیستی و عوام گرا میاد! (349964)
۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ۲۱:۴۲
از همین وعدشون معلومه چه خوابی واسه مملکت دیدند، 45 هزار تومان یارانه دادند و قیمت ها رو چهار برابر و بیشتر کردند و جیب ملت رو خالی کردند وای به روزی که 250 هزار تومان رایانه بدهند (349966)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ۲۱:۵۷
احمدی تژاد 45000 تومان یارانه ، ارزش ریال را 4 برابر کاهش داد ، بقایی با چهار برابر یارانه حتما در فکر است که ارزش ریال را 16 برابر کمتر کند، یعنی دلار از 3600 فعلی به 57600 خواهد رسید ، یعنی هنوز کسانی اینقدر ساده هستند که گول این عده رو بخورند ؟ (349968)
۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ۱۱:۰۸
بله هستن ، همون هایی که گول اون 45000 تومن رو خوردن بازم گول میخورن ، این .... خوب بلدن عوامو چه طوری خام کنن، با وعده پول و نفت و خونه و ..... (350001)
۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ۲۳:۰۹
این گروه کمر همت به نابودی منابع ملی کشور بسته اند (349973)
۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ۲۳:۲۸
دفتر احمدی نژاد چند ماه پیش وعده ی دادن یارانه 250 هزار تومانی در شعارهای انتخاباتی احمدی نژاد در سال 96 را تکذیب کرد و امروز بقایی آن وعده را تایید کرد...!؟ هر جا سخن از .... و تکذیب است نام چه کسانی می درخشد؟؟؟ (349974)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ۰۰:۵۰
یارانه با این شکل و شمایل از ابتدا مضحک بود ....بنده هم نگرفتم ....
لطفا از برنامه های خود بگویید وحرفهای تکراری نسنجیده و ناپخته نزنید (349979)
۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ۰۲:۴۹
1. از کجا میخواد بیاره بگه دقیقا
2. استادش محمود هم همین کارو کرد به اندازه 20 سال عقب افتادیم
3. اصلا بقایی کیلو چند؟
4. آقای بقایی شما به جای این پیشنهادات به فکر باش و برو بگرد ببین دکل نفتی و کشتی نفتی کجاست تو جیب کدوم یک از دور وریاته ؟!!
5. شما با استاد عزیزت کم گند زدین حالا میخوایین با وعده پوچ مردم رو گوول بزنین
6. به فرض منابع رو تامین کردی میدونی مشکل اصلی مردم چیه ؟ کار عزیز من کار با درامد مناسب مردم صدقه ایی که سکه رو بیاد بکنه 10 میلیون. دلار رو بکنه 20 هزار تومن. گوشت رو بکنه کیلویی 150 هزار تومن. پراید حلبی رو بکنه 80 میلیون تومن. نمیخوان نمیخوان ..... (349981)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ۰۸:۱۲
اینهمه یارانه که تا بحال پرداخت شده اگر صرف ایجاد واحدهای تولیدی و مکانیزه کردن کشاورزی شده بود هم مردم ثروتمند شده بودند و بیکاری کم شده بود و هم اقتصاد قوی و مقاومی داشتیم .سپردن یک جوی آب به امثال شما اشتباه محضه . (349985)
د
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ۰۸:۲۱
خواهشمند است همت فرماييد وبراي عموم توضيح دهيد كه يارانه از طريق چاپ اسكناس و كاهش ارزش پول و ايجاد تورم تامين مي شود و استفاده از اين روش حرام است 1000تومان از قدرت خريد مردم كم مي شود و100 تومان ان به صورت يارانه تاديه مي شود واين شبهه شرعي دارد شبهه مال حرام وتوسل به ان در حيطه اكل ميته قراردارد بالضروره وناچار وفقط براي يكبار (349986)
بی یارانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ۰۹:۵۲
حتماقیمت دلار هم به 15 هزارتومان میرسانند. (349992)
محمود دزفولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ۱۰:۰۲
با سلام، بابا مرادش یارانه رو حذف کرد و 44500 تومان داد مملکت به قهقرا رفت که هنوز که هنوزه ملت دارن چوبش رو میخورن وای به حال این مرشد که اگه رییس جمهور بشه و یارانه رو 250 هزار تومان بکنه.در ضمن آقای بقایی یادش رفته که با اون پیشینه اصلا تایید نمیشه. (349993)
محمود دزفولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ۱۰:۰۳
اول بیان بگن تو زمان صدارت احمدی نژاد با 700 ملیارد دلار درآمد نفت چیکار کردن بعد ادعا بکنن. (349994)
۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ۱۳:۲۰
قيمت آب و برق و گاز رو هم صد برابر ميكنه حتما!! (350012)
۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ۱۳:۲۴
درود بر آقای بقایی که یک حساب ساده و پیش پا افتاده را نمی تواند انجام دهد!!!!
دکت جان این پولا را می خواهی از کجا بیاری ؟ نکنه هوس کردی مثل رئیس عزیزت دوباره پول بی پشتوانه چاپ کنی!!!!!!!!!!! (350013)