به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۱۲۷۰۷۹

درخواست دكتر برای ملاقات با خاتمی

گروه سياسي: «عباس امیری فر»، مشاور نهاد و نزدیک ترین روحانی به احمدی نژاد در دوره ی ریاست جمهوری، می گوید که اخیرا دفتر احمدی نژاد از دفتر خاتمی وقت ملاقات خواسته اما به این درخواست بی اعتنایی شده است. در یادداشت وي در انصاف نیوز آمده است:

متاسفانه اطلاعات مهمی دارم که بعد از نهی ارشادی امام خامنه ای از کاندیداتوری دکتر احمدی نژاد، آقای بقایی و مشایی با واسطه و مستقیم تلاش می کردند که دکتر ملاقاتی با سیدمحمد خاتمی برای اهداف خاصی صورت دهد و بنا بر اخبار موثق شنیدم از دفتر دکتر با دفتر خاتمی تماس گرفته می شود که این ملاقات صورت گیرد ولی ظاهرا دفتر خاتمی اعتنایی نمی کند.

و خبر موثق تر اینکه خودم مستندا شاهد بودم که حدودا دو ماه قبل از فوت هاشمی رفسنجانی، جلسه ای را با حضور جناب حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی به دلیل شکایت بنده از روزنامه شرق که آقای علیزاده طباطبایی وکیل خاندان هاشمی و روزنامه ی مذکور حضور داشت درخواست کردم، طی تماس تلفنی از سرکار خانم فاطمه هاشمی بپرسیدم بنده شنیدم بقایی مکررا با شما ملاقات داشته و دارد که وکیل محترم این مکالمه را در آیفون پخش کردند، در حضور دوستان سرکار خانم هاشمی این ملاقات ها را تایید کردند.

به نظر حقیر تا الان برایم ثابت شده که بقایی بدون هماهنگی با دکتر احمدی نژاد با وی ملاقات نخواهد کرد چنانچه اخیرا بقایی تایید کرده که بدون اجازه ی دکتر آب نمی خورد، پس بنابراین قطعا هدف این دیدارها که بعضی از آنها در دفتر بقایی در خیابان وزرا خ دهم صورت گرفته که اخیرا با حکم قضایی تخلیه شد و بعضی از ملاقات ها در محافل خصوصی اتفاق افتاده که عنداللزوم بیان خواهد شد قرار بوده با واسطه بقایی ملاقاتی بین دکتر و جناب مرحوم هاشمی صورت گیرد.

به نظراینجانب نامه مشایی به خاتمی با هماهنگی قطعی شخص احمدی نژاد و نامه های دیگری هم که به اشخاص مختلف نوشته خواهد شد در همین راستا است. و مع الاسف باید اذعان کنیم دکتر بعد از نهی حضرت آقا به جای اینکه سعی و تلاش کند خود را به رهبری نزدیک کنند به خاطر اهداف نامشخص دارد روز به روز از مقتد ایمان امام خامنه ای دور می شود. فتامل جیدا.

پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ۱۳:۰۳
......خدا بخیر کند معلوم نیست چه در سر دارند!!! (350010)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ۱۴:۰۸
اقای احمدی نژاد ، روزی که اصلاحطلبان را خس و خاشاک خواندید و به گفته فرمانده نیروی انتظامی وقت ، به او گفتید که بروید و خاتمی را هم بازداشت کنید ، مستی قدرت چند روزه دنیا شما را کور کرده بود، البته شاید هم هدف اصلی و پنهان شما اصلا ایجاد بلوا بود. خجالت در قاموس عده ای معنا ندارد (350021)
والا پیامبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ۱۴:۰۸
این طور که معلومه میخوان از محبوبیت روز افزون این سید پاک و محبوب القلوب ممنوع التصویر ما سو استفاده کنن...احمدی نژاد هم میخواد با سو استفاده از خاتمی رای بیاره هم میخواد خاتمیو از چشم مردم بندازه....در هر صورت این کار واسه اصلاحات بازی دو سر باخته بهترین کار همین بی اعتنایی سیدمونه (350022)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ۱۴:۵۴
شکی نیست محبوبترین اصلاح طلب در ایران که بانی معرفی این جناح در دو دهه اخیر شد مردی از دیار کویر و کنجد(اردکان) بود یعنی سیدمحمد عزیز اصلاحات (350027)
۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ۱۶:۳۳
فقط برای قدرت! فقط برای مطرح بودن! .....8 سال مقدرات مملکت دست چنین فردی بود! (350036)
اکبری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۵ ۰۸:۱۷
این سید واقعی یک شخصیت جهانی و اندیشمند واقعی که ....او را ممنوع التصویر کرده اند ولی زمان حقانیت او را ثابت خواهد کرد . (350067)
۱۳۹۵/۱۲/۲۵ ۱۱:۰۳
میخان خاتمی عزیز رو بکشن به یه بازی خطرناک بعدشم دوستانشون که همیشه به دنبال روشنگری هستن همه جا بگن جریان انحرافی و فتنه با هم متحد شدن تا کمر انقلاب رو بشکنن و از این حرفا ولی کور خوندن ، خاتمی خیلی باهوش تر از این حرفاس (350073)