به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۱۲۷۱۲۶
عملکرد طیف احمدی‌نژاد قابل دفاع نیست

اصولگرایان خودشان هم می‌دانند كه...

گروه سياسي: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: احمدی نژاد به جای آنکه پاسخگوی عملکرد هشت ساله خود باشد، از فضای انتخابات برای مطرح کردن مجدد خود استفاده می‌کند.
اصولگرایان خودشان هم می‌دانند كه...
قربانعلی قائمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تحرکات سیاسی و انتخاباتی اخیر احمدی نژاد اظهار کرد: هر شهروندی تا زمانی که به صورت رسمی و قانونی محروم نشده باشد، حق دارد نظرات خود را درباره مسائل سیاسی بیان کند و این حق را نباید برای هیچ کسی نادیده بگیریم، اما احمدی نژاد دنبال مطرح کردن دوباره خود است. بعد از پایان دولت دهم، احمدی نژاد برای فرار از پاسخگویی به افکار عمومی درباره عملکردش، خود را به حاشیه برد، اما پس از چهار سال او از فضای انتخاباتی کشور به نفع اهداف خود استفاده می کند و به اشکال مختلف خود را مطرح می کند. این در حالی است که او باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

دبیر حزب اعتماد ملی استان تهران همچنین تصریح کرد: او وعده هایی به مردم داده که آنها را محقق نکرده است. چه کسی وعده هر فرزند یک میلیون تومان، هر ایرانی پنج هزار تومان، بزرگ شدن سفره های مردم و سایر وعده های او را از یاد برده باشد؟ در یک مناظره معمولی می توان عملکرد احمدی نژاد را زیر سوال برد. الان هم سال 88 نیست که بگم بگم‌ها را مطرح کند.این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره تناقض میان رفتار و گفتار احمدی نژاد گفت: آیا شخصیت های طیف احمدی نژاد بدون تناقض معنا دارند؛ و این افراد را بدون مشخصه تناقض گویی می توان تعریف کرد؟ اکنون آنها سعی می کنند با اظهارات و وعده هایی، بخشی از مردم را در کوتاه مدت خوشحال کنند، در حالی که مردم آگاه شده اند و فریب آنها را نمی خورند.

قائمی درباره سکوت اصولگرایان نسبت به فعالیت های اخیر احمدی نژاد نیز اظهار کرد: اصولگرایان می دانند عملکرد طیف احمدی نژاد در دولت نهم و دهم با و اصول کشور داری سازگاری ندارد و قابل دفاع نیست. پس باید از او فاصله بگیرند. فاصله معنا دار اصولگرایان با طیف احمدی نژاد از این جهت قابل بررسی است.وی در پایان درباره تناقض رفتارهای اخیر احمدی نژاد با ادعای ولایتمداری او گفت: او به این سوال در دوران ریاست جمهوری اش پاسخ داده است. قهر چند روزه او را کسی فراموش نکرده است. او التزامی به ولایت ندارد و امیدوارم که در ادامه مردم متوجه برنامه های احمدی نژاد شوند و در انتخابات پیش رو آنگونه که باید جواب احمدی نژاد و طیف او را بدهند.