به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۱۲۷۱۷۵

ترافیک سنگین در خروجی‌های پایتخت

گروه جامعه: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم در محورهای خروجی شهر تهران از یک طرفه شدن جاده چالوس از ظهر امروز خبر داد.
به گزارش تسنیم، سرهنگ نادر رحمانی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در صبح روز پنجشنبه اظهار داشت: براساس اطلاعات دریافتی تصاویر دوربین‌های نظارتی پلیس در جاده‌های کشور در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم در خروجی‌های شهر تهران هستیم که این حجم تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل بیشتر بوده و تردد در این معابر با کندی بیشتری انجام می‌شود. رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: در حال حاضر در آزادراه تهران - کرج، کرج - قزوین، قم و محورهای مواصلاتی هراز ، چالوس، فیروزکوه و همچنین محورهای تهران به سمنان و سمنان به مشهد ترافیک به صورت نیمه‌سنگین و پرحجم گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه ترافیک عوارضی ساوه به سمت تهران در ورودی پایتخت تهران نیز سنگین است، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تردد در محور کرج به چالوس از ساعت 15 امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج بسته می‌شود و تردد در این مسیر به صورت یک طرفه ادامه خواهد یافت.در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که حجم تردد در این محور به گونه‌ای باشد که نیاز به محدودیت نداشته باشد قطعا این تغییر برنامه به اطلاع هموطنان خواهد رسید.