به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۱۲۷۳۱۱

جسد نوجوان مفقوده شده در طوفان دیر پیدا شد

گروه حوادث: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: جسد نوجوان ۸ ساله دیری که به سبب طغیان آب دریا مفقود شده بود در لنگرگاه دیر کشف شد.
سیدمحمدحسن باستی با بیان اینکه تمامی امکانات امدادی در نقاط مختلف استان بوشهر مستقر شده اظهار داشت: برای افزایش ایمنی در نقاط مختلف استان بوشهر ضمن استقرار تیمهای امدادی، تجهیزات مورد نیاز فراهم است.وی با اشاره به بروز طغیان آب دریا در بندر دیر تصریح کرد: این حادثه صبح روز گذشته رخ داد که آسیبی به نقاط مختلف وارد شد و تلفاتی در بر داشت.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به مفقود شدند برخی افراد در جریان این حادثه افزود: در طغیان دریایی در بندر دیر  ناپدید شدن 6 نفر اعلام شد که پیکر یک تن از مفقودان روز گذشته در ساحل دیر یافت شد.باستی با بیان اینکه نوجوان 8 ساله دیری از دیگر مفقودان این حادثه بود افزود: جسد این نوجوان عصر دیروز در لنگرگاه بندر دیر یافت و از آب دریا بیرون کشیده شد.

وی با بیان اینکه به گفته برخی خانواده 4 نفری در ساحل دیر ناپدید شده گفت: گروه گشت دریایی این موضوع مد نظر قرار داده و تمام سواحل مورد ارزیابی قرار گرفته ولی با توجه به تجربیات، اتفاقات این چنینی  باید پس از 24 ساعت جسد بر روی آب باید شناسایی شود و جریان آب این اجساد به ساحل منتقل کند ولی تاکنون این موضوع محقق نشده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تاکید کرد: تمام امدادگران برای یافتن مفقودان دیگر در حال فعالیت هستند.باستی با بیان اینکه تاکنون دو قربانی  حادثه طوفان دریایی بندر دیر یافت شده گفت: 22 نفر هم در این حادثه مصدوم شدند و خسارات فراوانی نیز به 80 خانه، 200 فروند قایق، تعدادی خودرو و تاسیسات شهری دیر وارد آمد.
مرجع : تسنیم