به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ ساعت ۰۱:۴۹
کد مطلب : ۱۲۷۳۴۶

اقدام تخریبی برخی رسانه‌ها علیه روحاني

گروه سياسي: پیامک تبریک رییس جمهور به شهروندان ایرانی دستمایه اقدام تخریبی برخی رسانه‌ها شده است.

به گزارش خبرآنلاين، در آغازین روز از سال 1396، رییس جمهور کشورمان در پیامکی به شهروندان ایرانی، سال نو را تبریک گفت. رییس جمهور در این پیامک که برای دارندگان خطوط تلفن همراه، ارسال شده نوشته است« بهاری پر"امید" و سالی همراه با "پیروزی" و اعتدال برایتان آرزومندم. عید شما مبارک.» اما از نخستین دقایق ارسال این پیامک برخی رسانه ها و کانال های تلگرامی در اقدامی تخریبی به حساب و کتاب کردن هزینه این پیامک ها پرداختند.

این درحالیست که وزیر ارتباطات چند روز پیش در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران توضیحی درباره پیامک تبریک ارسالی توسط رییس جمهور داده و عنوان کرده بود «از همان ابتدا اپراتورها پیشنهادشان این بود که رئیس جمهور می‌تواند از طریقشان بدون هزینه به مردم پیامک ارسال کند که رئیس جمهور نیز گفتند در این زمینه حرفی ندارند.»

بنا به گفته واعظی«اپراتورها در کشورمان و از جمله در دنیا روششان این است که برخی از پیامک‌ها را به طور رایگان مانند پیامک محیط زیست یا روز شهید ارسال کنند. برای ارسال این گونه پیامک‌ها هیچ هزینه‌ای به دولت تحمیل نخواهد شد.» این چندمین بار است که وزیر ارتباطات در خصوص رایگان بودن پیامک ارسالی از سوی رئیس جمهوری روشنگری می کند اما برخی رسانه ها با اهداف و اغراض سیاسی همچنان در این خصوص دست به تخریب دولت می زنند. به نظر می رسد اقدام این رسانه ها یک دستورکار تخریبی آنهم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری است. رسانه هایی که تلاش دارند با وارونه کردن واقعیت فضای سیاسی را علیه دولت یازدهم و رییس جمهوری تند و منفی کنند.

سید احمد همایون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ ۰۳:۵۹
با سلام. واقعا جای تاسف است که پیام رئیس جمهور محترمی چون روحانی چنین باز تابی در نظر برخی نان به نرخ روز خور ها داشته است. البته تفکری که میاندیشد، لاجرم صمیمانه میتابد چون آینه . محبت روحانی را. مهر روحانی و پاک از روحانی بر آید ولا غیر. روحی که در آنی می فروزد انديشه ام. دمیده از کلام تبریک نو. سپاس (350209)
فهیمیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ ۰۴:۲۷
گوش اگر گوش من و ناله اگر ناله توست
آنچه هرگز به جایی نرسد فریاد است
با خواندن خبر به یاد بیت فوق افتادم چرا که این گروه کسانی هستند که چنان مهری بر گوشهای آنان زده شد که پاسخها را نمی شنوند و مصداق آیه قرآنی صم بکم عمی . . . هستند و حنای اینگونه افراد هم پیش مردم فهیم ایران رنگی ندارد . (350210)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ ۲۱:۴۱
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ی من
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است (350232)