به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۱۲۷۳۸۷
نهادهایی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، له یا علیه نامزدها فعالیت نکنند

دولت به‌دنبال برگزاری انتخاباتی عادلانه

گروه سیاسی: قائم مقام وزارت کشور با تاکید به تلاش دولت برای برگزاری انتخاباتی عادلانه، گفت: دولت از تمامی نهادهایی که از بیت‌المال و بودجه عمومی استفاده می‌کند، درخواست کرده که از این امکانات له یا علیه هیچ‌یک از جریان‌ها و نامزدهای انتخاباتی استفاده نشود.
دولت به‌دنبال برگزاری انتخاباتی عادلانه
محمدحسین مقیمی با اشاره به آخرین وضعیت اعتراض و شکایت‌هایی که ازسوی برخی چهره‌های سرشناس اصولگرا نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس دهم در تهران مطرح شده بود، گفت: حدود یک سال از برگزاری انتخابات مجلس دهم گذشته و هیچکس هیچ سند و مدرکی دال بر تخلف در آن انتخابات به وزارت کشور ارائه نکرده است.

دولت به‌دنبال برگزاری انتخاباتی عادلانه است
او در واکنش به سوالی درباره برخی جوسازی‌ها درباره نحوه برگزاری انتخابات ازسوی دولت، اعلام کرد: مجموعه دوستان در دولت به‌دنبال این هستند که در شرایطی که کاملاً عادلانه و بی‌طرف انتخابات را برگزار کند.

همه نامزدها می‌توانند بنابر قانون برای خود تبلیغ کنند
قائم مقام وزیر کشور خاطرنشان کرد: به بیان دیگر هدف ما این است که شرایط را به گونه‌ای فراهم کند که همه داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی بنابر قانون برای خود تبلیغ کنند.

از نهادهایی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، خواستیم له یا علیه نامزدها فعالیت نکنند
مقیمی درعین حال گفت: از دیگر سو دولت از تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادهایی که از بیت‌المال و بودجه عمومی استفاده می‌کند، درخواست کرده که در انتخابات پیش‌رو از این امکانات له یا علیه هیچ‌یک از جریان‌ها و نامزدهای انتخاباتی استفاده نشود و در این راستا فعالیت نکنند.
مرجع : ایلنا