به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب : ۱۲۷۳۹۵

بارش برف و باران در جاده‌ها

گروه جامعه: مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را اعلام کرد که بر اساس آن ترافیک محور کرج - چالوس پرحجم و روان است.
بارش برف و باران در جاده‌ها
به گزارش ایسنا، در استان‌های آذربایجان شرقی (محور بستان‌آباد)، اصفهان (داران - الیگودرز)، زنجان (خدابنده - همدان)، قزوین (قزوین - همدان)، لرستان (نورآباد - فیروزآباد، بروجرد - توره گردنه زالیان)، کرمانشاه (کرمانشاه - سنقر و کرمانشاه - اسلام آباد)، همدان (همدان - سنندج) و ارتفاعات محورهای هراز وکندوان شاهد بارش برف هستیم. همچنین در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، گیلان، همدان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، تهران، مرکزی، مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، قم و قزوین بارش باران ادامه دارد.
  
همچنین در طول محورهای هراز و کرج - چالوس ترافیک پرحجم و روان است و محورهای  شمشک - دیزین در استان تهران و البرز،  پونل - خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، سروآباد - پاوه در استان‌های کردستان و کرمانشاه، اولنگ - شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی سی‌سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، شیراز - جهرم در استان فارس، محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، استهبان - نی‌ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان،  فردوس- گناباد در استان خراسان جنوبی، فنوج - رمشک در استان سیستان و بلوچستان جنوب و کنارک - جاسک در استان سیستان و بلوچستان محورهای مسدود یا دارای محدودیت هستند.  به گزارش سایت پلیس راهور ناجا، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار  هستند.

در همین راستا سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در گفت‌وگو با ایسنا توصیه‌هایی به رانندگان داشت و اظهار کرد: شاهد مداخلات جوی در اکثر محورهای مواصلاتی هستیم که در استان‌های غربی، شمالی  و مرکزی گسترده‌تر است. همچنین بارش باران در استان‌های جنوبی، شرقی و شمال‌شرقی بیشتر خواهد شد. بنابراین رانندگانی که قصد سفر دارند، توجه کنند که احتمال ریزش برف در محورهای مواصلاتی کوهستانی وجود دارد. وی در پایان گفت: از رانندگان درخواست می‌کنیم آمادگی لازم را برای سفر در این محورها داشته باشند، از سرعت خود بکاهند و در مواقع بارش، چراغ خودروی خود را روشن کنند.