به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب : ۱۲۷۴۰۱

قالیباف مي‌خواهد شهردار بماند؟

گروه سياسي: عضو اسبق شورای شهر تهران درباره اینکه آیا قالیباف گزینه نهایی اصولگرایان برای شهرداری تهران هستند گفت: باید دید اساسا آقای قالیباف انگیزه ای برای شهردار شدن دوباره دارد یا نه؟
قالیباف مي‌خواهد شهردار بماند؟
خسرو دانشجو؛ عضو اسبق شورای شهر تهران پس از ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا در جمع خبرنگاران گفت: درحال حاضر هنوز لیست قطعی مورد حمایت اصولگرایان جمع‌بندی نشده است اگر افتخار داشته باشم در لیست جمنا باشم خدمت می‌کنم و اگر نه در خدمت مردم خواهم بود.
وی افزود: با آقای احمدی‌نژاد مشورتی برای حضور در انتخابات نکردم، چون با وی ارتباطی ندارم، اما طبیعی است که با دوستانم مشورت کنم. دانشجو ادامه داد: نهاد شوراها جوان است و باید هر دوره کمک کنیم تا این نهاد گام‌های مثبتی بردارد.

وی گفت: گمان می‌کنم برنامه‌ریزی در عرصه‌های مختلف در شورای شهر لازمه پیگیری است. شهرداری برنامه‌های خود را با شورا هماهنگ می‌کند، اما سازمانهای دیگر شهر اساساً لزومی نمی‌بینند که برنامه‌های خود را با سایر سازمان‌ها و یا شورا و شهرداری هماهنگ کنند. ما از بی‌نهایت‌ها برخوردار نیستیم و باید هزینه‌های شهری را همسو با هم انجام دهیم. این عضو اسبق شورای اسلامی شهر عنوان کرد: امروز کمتر شهری هست که با مدل فعلی ما اداره شود، ما باید مدل خود را اصلاح کنیم.

دانشجو در پاسخ به اینکه آیا قالیباف گزینه اصولگرایان برای شهرداری تهران است عنوان کرد: باید دید آقای قالیباف خودشان انگیزه‌ای برای شهردار شدن دوباره دارند یا نه؛ تا در این باره تصمیم‌گیری صورت گیرد، ضمن اینکه هنوز لیست نهایی اصولگرایی قطعی نشده است.