به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : ۱۲۷۴۰۴
انتخابی جام جهانی روسیه؛

شکست رقیبان ایران در راه جام جهانی

گروه ورزشي: در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی و در گروه A، رقیبان اصلی ایران در راه جام جهانی برابر حریفان خود شکست خوردند.
تیم‌های چین و کره جنوبی در ورزشگاه چانگشا هلونگ چین به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود چین میزبان خاتمه یافت. تیم های ازبکستان و سوریه هم در مالزی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سوریه اتمام رسید. 
 
کمک بزرگ چینی‌ها به شاگردان کی‌روش در راه صعود
 
دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و چین در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی با برتری چینی‌ها به پایان رسید تا بیشترین سود را تیم ملی ایران ببرد. تیم های ملی فوتبال چین و کره جنوبی در چارچوب دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۶:۰۵ در چین به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود چین خاتمه یافت. «یودابائو» در دقیقه ۳۵ برای چین گلزنی کرد.
 
تیم ملی فوتبال چین که قبل از این صاحب ۲ امتیاز شده بود با هدایت مارچلو لیپی به مصاف کره جنوبی رفت و با کسب پیروزی در این دیدار ۵ امتیازی شد و خود را به رده چهارم رساند تا موقتا جای قطر را بگیرد. تیم ملی فوتبال کره جنوبی که جدی ترین رقیب ایران برای صعود مستقیم به جام جهانی است و قبل از این بازی ۱۰ امتیازی بود در همان جایگاه باقی ماند. چین و کره جنوبی از حریفان ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه هستند.
 
 
شکست ازبکستان برابر سوریه؛ یک رقیب دیگر ایران امتیاز از دست داد
 در یکی از مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه، تیم های ازبکستان و سوریه از ساعت ۱۶:۳۰ امروز پنجشنبه در مالزی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سوریه اتمام رسید. درحالی که این دیدار در ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود تیم سوریه در وقت های اضافه از روی نقطه پنالتی به گل برتری دست پیدا کرد تا ۸ امتیازی شود و ازبکستان هم ۹ امتیازی باقی بماند.
 
تیم ملی سوریه کشور مالزی را به عنوان زمین بی طرف برای مسابقات انتخابی جام جهانی روسیه انتخاب کرده است. در دیگر دیدار این گروه عصر امروز پنجشنبه تیم های ملی فوتبال چین و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که طی آن تیم چین با هدایت مارچلو لیپی به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد تا چینی ها ۵ امتیازی شوند و به رده چهارم صعود کنند.