به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۱۲۷۴۵۴
سخنگوی دولت:

نوبخت: سال ۹۵ کسری بودجه نداشتیم

گروه اقتصادی: سخنگوی دولت گفت: سال گذشته دولت با کسری بودجه مواجه نشد و منابع بودجه از طریق درآمدهای نفتی، مالیاتی و حقوق گمرگی و واگذاری دارایی‌های مالی و اوراق محقق شد.
نوبخت: سال ۹۵ کسری بودجه نداشتیم
محمدعلی نجفی، استاندار گیلان روز پنج شنبه به مناسبت عید نوروز با دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت در استانداری دیدار و گفت‌وگو ﻛﺮﺩ. دکتر نوبخت در این دیدار با اشاره به اینکه گیلان از لحاظ مدیریتی جزو استان‌های با طراز بالای کشور محسوب می‌شود، گفت: به مدیران استان تبریک می‌گویم که استاندار شما از استانداران موفق در دولت است و بخوبی سیاست‌های دولت تدبیر و امید را در استان اجرا می‌کند.

وی با اشاره به تحقق بودجه سال ٩٥ گفت: سال گذشته دولت با کسری بودجه مواجه نشد و منابع بودجه از طریق درآمدهای نفتی، مالیاتی و حقوق گمرگی و واگذاری دارایی‌های مالی و اوراق محقق شد. سخنگوی دولت افزود: دولت در حالی سال گذشته را بدون کسری به پایان برد که عده‌ای در ابتدای سال پیش بینی می‌کردند که کسری داشته باشیم.

دکتر نوبخت گفت: در سال ٩٥ چهل هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی در کشور توزیع شد که ٣هزار میلیارد تومان بیشتر از پیش بینی ابتدای سال بود. وی ادامه داد: با هر محدودیتی که بود، دولت توانست یارانه‌ها را به موقع به حساب مردم واریز کند. رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: خوشبختانه دولت در بخش درآمدهای مالیاتی نیز به خوبی عمل ﻛﺮﺩ و با دریافت ٨٤ هزار میلیارد تومان مالیات، چهار هزار میلیارد تومان بیشتر از پیش بینی ابتدای سال عمل شد.
مرجع : ایسنا