به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۱۲۷۵۲۱

کشته و زخمی شدن 7 نفر در دو حادثه

گروه حوادث: فرماندار مسجدسلیمان با تشریح جزئیات درگیری مسلحانه و مرگبار شنبه شب و همچنین حادثه انفجار در جایگاه CNG، گفت: این حوادث منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن 6 نفر شد.
علیرضا گروئی اظهار کرد: حدود ساعت 21:25 شنبه شب سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه خودرو پراید در منطقه هشت بنگله با سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سوی یک خودروی دیگر کردند که طی این حادثه یک نفر از سرنشینان خودروی مضروب کشته و یک نفر دیگر از این سرنشینان مصدوم شد.وی افزود: مقتول یک مرد حدود سی ساله است. حال عمومی فرد مضروب نیز وخیم گزارش نشده است.

فرماندار مسجدسلیمان با بیان اینکه علت این درگیری اختلافات سیاسی، امنیتی و طایفه‌ای نبود، تصریح کرد: اختلاف بین چند نفر علت بروز این درگیری بود. ظاهرا دو خودروی پراید و پژو 405 که یکی از طرفین این اختلاف بودند، خودروی دیگر طرف اختلاف را شناسایی و طی یک تعقیب و گریز اقدام به تیراندازی به سوی خودروی مذکور کردند.

گروئی ادامه داد: نیروی انتظامی خیلی سریع با تعقیب خودروهای ضارب موفق به توقیف خودروی پراید که یکی از دو خودروی ضارب بود، شد.  در حال حاضر یکی از ضاربان و همچنین صاحب خودروی پراید دستگیر شده‌اند. سرنخ‌های اولیه قابل توجهی از این نزاع به‌دست آمده و  اسامی ضاربان نیز بر اساس گزارش‌های اولیه شناسایی شده است.

وی درباره حادثه انفجار جایگاه CNG در مسجدسلیمان، بیان کرد: حوالی ساعت 17 شنبه در اثر نقص فنی - که هنوز معلوم نیست ناشی از یکی از خودروها یا خود این جایگاه بود -، یک حادثه انفجار در این جایگاه که مقابل ساختمان فرمانداری مسجدسلیمان است، رخ داد. فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: در این حادثه 5 نفر زخمی شدند. کارشناسان در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند. پاکسازی محل به صورت کامل انجام شده است. گروئی تصریح کرد: تحقیقات و تلاش برای دستگیری دیگر ضاربان ادامه دارد.
مرجع : ایسنا