به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب : ۱۲۷۵۶۲

ورود سامانه بارشی جدید به کشور

گروه جامعه: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از غرب و شمال غرب کشور از روز سه شنبه خبر داد.
احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی امروز (دوشنبه ) برای بخشی از مناطق شرق، جنوب شرق و جنوب بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود. همچنین وزش باد در استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان شدید خواهد بود.
وی ادامه داد: روز سه شنبه (۸فروردین) نیز با ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب، نوار غربی و شمال غرب کشور  با بارش باران همراه خواهد بود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: بارش‌ها در روز چهارشنبه (۹فروردین) علاوه بر نیمه غربی، به مرکز کشور و سواحل دریای خزر نیز کشیده خواهد شد و طی دو روز آینده با توجه به افزایش دما برای ارتفاعات البرز مرکزی، وقوع بهمن دور از انتظار نخواهد بود.
وظیفه در پایان گفت: برای تهران نیز در روز دوشنبه آسمانی نیمه ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۸ و ۹درجه، روز سه‌شنبه (۸فروردین) آسمان صاف تا نیمه ابری گاهی وزش باد با بیشینه وکمینه دمای ۲۰ و ۹ درجه و در روز چهارشنبه (۹فروردین) نیز آسمان تهران نیمه ابری در بعدازظهر بارش باران با بیشنیه و کمینه دمای ۱۷ و۱۰ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.