به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۱۲۷۵۷۷

تعجب از حضور خواننده پاپ در باشگاه

گروه فرهنگ و هنر: فرزاد فرزین باحضور در برنامه «خندوانه» از فعالیت‌های روزانه‌اش گفت و درباره نحوه خواندن تیتراژ برنامه «ماه عسل» توضیح داد.
تعجب از حضور خواننده پاپ در باشگاه
فرزاد فرزین، خواننده پاپ، شامگاه دوشنبه هفتم فروردین، مهمان برنامه «خندوانه» بود. او در ابتدای برنامه درباره فعالیت‌هایی که در 24 ساعت انجام می‌دهد، توضیح داد: «متاسفانه دیر می‌خوابم، ولی صبح ساعت هشت از خواب بلند می‌شوم و به باشگاه می‌روم چون در آن ساعت هم‌صنف‌های ما خواب هستند، کار دیگری نمی‌توانم انجام دهم و بعد هم به سراغ سایر کارهایم می‌روم.»

او در ادامه درباره مدتی که مشغول ورزش کردن است، گفت: «من 12 سال است که به طور منظم ورزش می‌کنم، حتی در مناطق خیلی دورافتاده‌ای که بودم هم باشگاه رفتم و خیلی از مردم با دیدن من تعجب کردند. البته من ورزش بوکس هم کار می‌کنم. ورزش، خصوصا بدنسازی خیلی به تنفس ما در هنگام خواندن کمک می‌کند.» سپس، فرزین قطعه «ماه عسل» را برای حضار اجرا کرد و درباره نحوه ساخت آن قطعه بیان کرد: «احسان علیخانی یک ترانه به من داد و گفت که این ترانه را به دو آهنگساز دیگر هم دادم تا ببینم کدام کار بهتر می‌شود، تنها پنج روز فرصت ساخت داری. من تا روز آخر هیچ چیزی به ذهنم نرسید تا اینکه در آخرین فرصت در استودیو یک کاری را در مدت 10 دقیقه ساختم، می‌دانستم که آن چیزی که دنبالش هستیم همین است و در نهایت همان شد که در برنامه پخش شد.»

در ادامه برنامه، ویدئو کلیپی برای بزرگداشت شهدای مدافع حرم و آتش‌نشان با صدای فرزاد فرزین برای اولین بار پخش شد. او در پایان از خانواده و همسرش قدردانی کرد و درباره اینکه آیا خانوادگی اهل ابراز علاقه کردن هستند، گفت: «نه نیستیم، چون پدرم از قدیم وقتی می‌خواست از کسی تشکر کند برای اینکه پررو نشود خیلی جدی فقط می‌گفت ممنون و ما هم به تبع او این چنین شدیم. تازه من خوب‌ترین هستم و به طرفداران و همسرم ابراز علاقه می‌کنم.»
مرجع : خبرآنلاین