به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : ۱۲۷۶۹۶
برانکو: بعد از بازیهای لیگ قهرمانان بازیکنانم تخلیه شدند

پرسپولیس در آبادان شکست خورد

گروه ورزشی: صدرنشین رقابت های لیگ شانزدهم سال جدید را با شکست برابر صنعت نفت آبادان آغاز کرد تا هفته های باقی مانده این مسابقات با جذابیت بیشتری در صدر جدول پیگیری شود.
پرسپولیس  در آبادان شکست خورد
 به گزارش مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز شنبه در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود صنعت نفت به پایان رسید. علی عبداله زاده در دقیقه ۴۰ برای صنعت نفت گلزنی کرد. دو تیم در نیمه اول فوتبال متعادلی را به نمایش گذاشتند اما پرسپولیس صاحب زمان بیشتری از بازی بود. با این حال این صنعت نفت بود که از تک موقعیتی که نصیبش شد توانست بهترین بهره ره ببرد و دروازه صدرنشین لیگ را باز کنند.
نیمه دوم به طور کامل در اختیار پرسپولیس بود و صنعت نفت با تمام نفراتش به دفاع پرداخت. شاگردان فیروز کریمی بدون اشتباه دفاع کردند و پرسپولیسی ها هم که تقریبا روش یکسانی برای نزدیک شدن به دروازه حریف داشتند هر چه تلاش کردند نتوانستند از دفاع چند لایه حریف عبور کنند. پرسپولیس با این شکست ۵۶ امتیازی باقی ماند و همچنان با اختلاف در صدر جدول است. صنعت نفت هم ۲۸ امتیازی شد.

برانکو دلایل شکست پرسپولیس را اعلام کرد
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولی دلایل شکست تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را تشریح کرد و گفت: بعد از بازیهای لیگ قهرمانان بازیکنانم تخلیه شدند. برانکو ایوانکوویچ پس از شکست یک بر صفر تیمش با صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و به بازیکنان نفت تبریک می‌گویم. بازیکنان ما بعد از بازی با الریان به لحاظ ذهنی و بدنی تخلیه شدند. همین طور ملی‌پوشان ما به خاطر دو بازی سخت و سنگین ملی که پشت سر گذاشته بودند از لحاظ بدنی و ذهنی تخلیه شده بودند.
وی تصریح کرد: از قبل می‌دانستم بازی سختی خواهیم داشت و دمای بالای هوای آبادان نیز در شکست ما بی‌تاثیر نبود. ما برای قهرمانی نیاز به ۷ امتیاز از ۵ بازی آینده داریم و طبیعی است اگر نتیجه بهتری به دست می‌آوردیم برای ما خیلی بهتر بود.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان پرسپولیس امروز نا آماده بودند و بازی ضعیفی را ارائه کردند، گفت: بله من این مسئله را قبول دارم . بازیکنان ما امروز خسته بودند و به اندازه کافی تمرکز و شانس نداشتند و این مسئله نیز در فوتبال طبیعی است. بازیکنان نفت امروز یک بار به سمت دروازه ما آمدند و به یک گل نیز دست پیدا کردند.
برانکو در خصوص اینکه تا امروز قرار بر برگزاری باز ی بدون تماشاگر بود اما در فاصله چند ساعت تا شروع این دیدار این تصمیم تغییر کرد، گفت: نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد و چه اتفاقاتی می‌افتد که این تصمیمات گرفته می‌شود. وظیفه من نیست در این خصوص حکم تعیین کنم. اگر بازی امروز بدون تماشاگر برگزار می‌شد شرایط فرق می‌کرد و من نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که لحظه آخر این مسئله منتفی شد. وی گفت: من فقط در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم و طبیعی است از قبل از این دیدار به خوبی از سختی‌های بازی مقابل صنعت‌نفت آبادان آگاه بودم. این تیم موفق به شکست استقلال تهران شده و مقابل تراکتورسازی به تساوی دست پیدا کرده و به هیچ عنوان این تیم را دستکم نگرفته بودیم.

مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۱۲ ۲۲:۴۶
اقای برانکو بازیکنی کهخ بعد از 15 روز استراحت خسته باشه یا بازیکن نیست یا مربی نداره
برا چی بازیکنان پرسپولیس خسته بودند فقط بیرانوند وطارمی در تیم ملی بازی کردند ........
اقای برانکو بازیکنان تخلیه نشدند این شما هستید که تخلیه شدید در افکارتان تجدید نظر کنید حالا که از رامین هم انتقام گرفتید خیالتان راحت شد....... (350419)