به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۱۲۷۶۹۸

یار سابق دکتر از «سه دلقک بهاری» گفت!

گروه سیاسی: معاون مطبوعاتی تندروی وزارت ارشاد دولت احمدی نژاد در یادداشت تلگرامی توهین آمیزی با عنوان «توضیحی درباره عنوان «سه دلقک بهاری»»، رفتارهای اخیر احمدی نژاد، اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی را نقد کرد.
به گزارش انصاف نیوز، «محمدعلی رامین» نوشت: حسرت و تاسف و بلکه حیرت عمیق خودم را نمی توانم کتمان کنم، وقتی همه حمایت های دائمی چهارده ساله خودم از احمدینژاد، امروز با رفتار غیرعقلایی او، جدا با هر عقل سلیمی قابل سرزنش شده اند، بخصوص هنگامی که دیگر هیچ خیرخواهی شخصی و تذکر محرمانه ای سودی نمی دهد.

صدها نیروی مخلص و پر تلاش انقلابی و ولایی در دولت های نهم و دهم که بار سنگین خدمات را بر دوش کشیدند، بخاطر رفتار حماقت بار اخیر احمدنژاد بشدت اسیب پذیر شده اند.

 و تلخ تر از این امور، حمایت های بی دریغی است که امام خامنه ای نسبت به زحمات و خدمات شخص رئیس جمهور وقت و مجموعه دولت نهم و دهم اظهار کردند و اینک با رفتار موهن احمدینژاد مورد وهن مخالفان قرار می گیرند و هر نوع دفاع را ناممکن ساخته است.

اما بدترین صدمات این جلوه گری های نابخردانه اخیر، ضربه به حیثیت نظام مقدس و جایگاه رفیع ریاست جمهوری اسلامی است که فردی لجوج و بی ظرفیت، این حیثیت ملی را کودکانه به بازی می گیرد و خودش را مضحکه خاص و عام می کند… و اگر سایر اشکالات را نادیده انگاریم، این امر اخرین به هیچوجه قابل اغماض نیست.

کسی که منصبی از مناصب بالای حکومت اسلامی را مدتی اشغال کرده باشد، همان طور که تا پایان عمر تحت حفاظت فیزیکی حکومت می ماند، باید خودش نیز مراقب رفتار و گفتارش باشد و نباید حیثیت سابق خودش را بازیچه هر نمایش ابلهانه و دلقک مابانه قرار دهد.

این حداقل انتظار از یک فردی است که حیثیت سیاسی اجتماعی خودش را مدیون نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

۱۳۹۶/۰۱/۱۲ ۲۰:۵۵
ايول ...خودتون هم فهميدين مدتها از چه کسي حمايت مي كرديد.....🤡🤡🤡🤡 (350418)
پژمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۱۳ ۱۰:۴۴
اگه این آقا رو بشناسید متوجه میشید که
1- او از این رفتار های تخریبی احمدی نژاد بدش نمی آید بلکه با برائت از احمدی نژاد بدنبال طی مسیر و اهداف خود است
2- لابلای حرفاش به دنبال بازخوانی اشتباهات ، و زیرکانه در صدد تخطئه افراد مورد نظر خود است
3- این آدم و پروفسور! مولانا قصه ی جداگانه ای دارند و دقت بیشتری به گفته ها و رفتار آنها لازم است (350433)
محمدب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۱۳ ۰۰:۵۰
رامین جان وقتی خودت نمیفهمی و حرف میزنی و توهین میکنی پس برو کشکتو بساز نمیخواد نظرهای سیاسی بدهی. احمدی نژاد اشتباهش این بود که افرادی مثب ترا گنده کرد. (350424)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۱۳ ۰۱:۳۷
... بله ... صحیح می فرمائید .... به قول معروف ...:


گل گفتی!! آی ! گل گفتی !!
حیف که ده سال دیر گفتی .... !! (350428)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۱۳ ۰۱:۴۴
متاسفانه این باید شگرد جدید آقایان باشد ...
خود رئیس دولت کریمه شان هم بعد از وقوع همه ی اتفاقات عادت دارد که وسط معرکه بیاید و طلبکار باشد !
کی بود ؟ کی بود ؟ من نبودم ... مصداق بارز اینجور افراد است .. متاسفانه این افراد حتی جنبه ی تقبل مسئولیت عملکرد خودشان را هم ندارند .... این آدم طوری از رئیس جمهور سابق حرف می زند انگار من 8 سال دست راستش بودم ... ! برادر ! شما دستیار و همراه و معاون ایشان بودی .. اگر روزی کسی را در این سطح پیدا کنند که با کسی در عمل مجرمانه ای همراهی کرده باشد .. قطعاً آن فرد همراه را به اتهام معاونت در جرم حتی دستگیر می کنند ... حالا که موضوع دستگیری چیزی ! در کار نیست .. شما چرا انکار می کنی .. برادر!!!! (350430)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۱۳ ۱۶:۵۱
خوب آقای رامین خوب شد فهمیدین خودتون که چه افرادی هشت سال در این مملکت راس کار بودند
همینها بودند که بر خلاف نظر حضرت آقا و ملت عمل کردند.
باید از مردمی که هشت سال پیش اینارو تشخیص دادند عذر خواهی کنید . چون اونا هشت سال پیش اینو فهمیدن و اون موقع شما محکومشون کردین (350436)
احترام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۱۳ ۲۳:۰۸
خوب بزرگوار انسانهای دلسوزی که از همان ابتدا کم ظرفیتی این آقا و دوستانش را می دانستند و گوشزد می کردندو با پرذاخت هزینه بالا هزاران مصایب را به جان می خریدند ....لذا به نظر شما چه کسی باید پاسخگوی این کم ظرفیتی ها باشد؟! (350445)
وطن دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۱۴ ۱۲:۵۹
متاسفم . شما تازه متوجه این موضوع شده اید و هرچند خود شما دست کمی از ایشون ندارید . (350453)