به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۱۲۷۷۳۱

پولی شدن تلگرام هم دروغ ۱۳ بود

گروه اقتصادي: در حالی که خبرگزاری صداوسیما با انتشار خبری، مدعی شده است که امکان تماس صوتی در نسخه جدید تلگرام برای ایرانیان رایگان نخواهد بود، یک سایت خبری دیگر گفته این خبر دروغ است.
پولی شدن تلگرام هم دروغ ۱۳ بود
به گزارش  صداوسیما در خبری با عنوان «تماس صوتی تلگرام برای ایرانیان رایگان نیست!» نوشته است: تماس صوتی از قابلیت‌هایی است که مورد استقبال کاربران نرم‌افزارهای ارتباطی قرار گرفته. نرم‌افزار تلگرام هم طی روزهای گذشته این امکان را فراهم کرده ولی فعلاً کاربران اروپای غربی از آن بهره‌مند شده‌اند و این قابلیت برای سایر کشورها به‌زودی فعال می‌شود.پاسخ توئیتری پاول دوروف مدیرعامل تلگرام بسیار جالب و قابل تأمل است: «در این‌باره در حال مذاکره با وزارت ارتباطات ایران هستیم و امکان دارد هزینه‌هایی به تماس‌های صوتی تلگرامی ایرانیان اعمال شود.»
هنوز جزئیات بیشتری از این هزینه‌ها و نحوه محاسبه آن ارائه نشده، اما به نظر می‌رسد تماس صوتی تلگرام برای کاربران ایرانی کاملاً مجانی نباشد.بعد از انتشار این خبر، «اقتصاد آنلاین» در کانال تلگرامی خود نوشت که این خبر «دروغ ۱۳» بوده است.این سایت خبری با انتشار عکسی از توئیت منسوب به مدیرعامل تلگرام، آورده است: ریشه شایعه پولی شدن تماس تلفنی تلگرام، این توئیت فتوشاپ شده است. این دروغ ۱۳ را باور نکنید!