به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۱۲۷۹۱۹

پیگیر آزادی مدیران کانال‌های اصلاح‌طلب

گروه سياسي: نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، طی یادداشتی در اینیستاگرام، درباره تداوم بازداشت ادمین‌های کانال‌های اصلاح‌طلب اظهار تاسف کرد.
 
محمدرضا بادامچی نوشت: دستگیری عده‌ای از ادمین‌های کانال‌های اصلاح‌طلب در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز و تداوم بازداشت آن‌ها در ایام عید نوروز تا کنون، مایه نگرانی و تاسف عمیق است. انتظار داشتیم، دستور شخص رییس‌جمهوری و پیگیری دولتمردان، به آزادی سریع فعالان رسانه‌ای منجر شود. متاسفانه تا امروز پس از گذشت نزدیک به یک ماه از بازداشت آن‌ها، هنوز در خصوص وضعیت آن‌ها، تعیین تکلیف نمی‌شود. تعلق آنان به اصلاحات، شائبه سیاسی بودن این بازداشت‌ها را در انتخابات بیشتر می‌کند. عمده کسانی که دستگیر شده‌اند از نیروهای زحمتکش، مومن به اسلام و معتقد به نظام هستند و عملکرد آن‌ها در این سال‌ها، بر مر قانون بوده است.

آزادی ادمین‌های کانال‌های اصلاح‌طلب، تقاضای عمومی جوانان اصلاح‌طلب هست و ما نمایندگان آنان در مجلس پیگیر آزادی سریع آنان هستیم. شایسته است، شخصیت‌های ذی‌نفوذ از جمله رییس محترم جمهوری و رییس محترم مجلس، برای آزادی سریع آنان در تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده کنند. به‌خصوص در آستانه رویداد مهم انتخابات ۲۹ اردیبهشت، باید از ایجاد هرگونه تردید توسط رسانه‌های بیگانه جلوگیری کرد و بهانه‌ها را از دست مخالفان نظام برای تحلیل‌های معارض خارج کرد.